اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان تأکید کرد

برگزاری انتخاباتی بی‌عیب و نقص با حضور پرشور مردم

فرماندار شهرستان بهارستان بر برگزاری انتخاباتی بی‌عیب و نقص همچون انتخابات دوره‌های گذشته تأکید کرد و گفت: تلاش برای تحقق شعار حماسه سیاسی دو چندان شده است.

برگزاری انتخاباتی بی‌عیب و نقص با حضور پرشور مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، یونس نوبخت عصر امروز با حضور در ستاد ثبت‌نام انتخابات این شهرستان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند یکی از عوامل مهم در تحقق شعار امسال باشد.

وی افزود: تلاش دشمن بر این است که این دوره از انتخابات را با خدشه مواجه کند اما دشمنان خارجی و داخلی مطمئن باشند که این توطئه‌ها‌ی آنان به نتیجه‌ای نخواهد رسید و آنان مانند همیشه در جهان رسوا خواهند شد.

فرماندار بهارستان با بیان این که برگزاری انتخابات یک کار دسته جمعی است افزود: برگزاری انتخابات توسط خود مردم انجام می‌شود و رعایت اصل بی‌طرفی وظیفه مجریان انتخابات است.

وی ادامه داد: با استعانت از درگاه الهی و با تمام خضوع و خشوع کار انتخابات آغاز شده و امیدواریم تمامی مسئولان برگزار کننده این انتخابات و همچنین مردم با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و انجام وظایف محوله قانونی در برگزاری انتخابات بی‌عیب و نقص و با حضور حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.

وی به تبیین سخنان مقام معظم رهبری پرداخته و افزود: حضور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک اقدام شرعی و وظیفه‌ای ملی، اجتماعی و همگانی است و هر چه انتخابات پرشورتر و با حضور حداکثری برگزار گردد عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنان دیده می‌شود.

*مسابقه وبلاگ نویسی در شهرستان بهارستان با موضوع انتخابات

نوبخت در قسمتی دیگر از سخنان خود از برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی با موضوع انتخابات خبر داد و گفت: جهت شرکت در این مسابقه تمامی افراد در تمام مقاطع سنی می‌توانند با ثبت یک دامنه جدید و یا استفاده از وبلاگ‌های موجود یا سایت‌های شخصی اقدام به طرح موضوع، نویسندگی و ارایه طرح و ایده‌ای با موضوع حضور دشمن شکن و حداکثری در انتخابات کرده و آدرس وبلاگ خود را به دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان بهارستان ارسال کنند.

وی افزود: مهلت تکمیل و ارسال آثار تا تاریخ 10 خرداد سال جاری بوده پس از بررسی، به آثار برتر به رسم یادبود لوح تقدیر و جوایزی از سوی ستاد انتخابات شهرستان بهارستان اهدا می‌شود.

نوبخت ادامه داد: به ادارات و نهادهایی نیز که در طراحی و اجرای بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با موضوع انتخابات، با ایده‌های جدید و زیباتری در جذب حداکثری تلاش نمایند به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول