اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

تخریب رقبای انتخاباتی حرام است

امام جمعه دهگلان تخریب رقبا در کارزار انتخاباتی را از نظر شرعی حرام اعلام کرد.

تخریب رقبای انتخاباتی حرام است

ماموستا ملا جمال جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان که در مسجد جامع این شهر اقامه شد اظهار داشت: حضور در انتخابات تکلیفی است که افراد در قبال نظام جمهوری اسلامی باید ادا کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات آینده کشور باید آگاهانه و درست باشد، افزود: رجوع به نظر خبرگان ریش سفیدان و مروری بر کارنامه زندگی گذشته افراد از جمله راه‌های شناخت درست و انتخاب فرد اصلح در صحنه انتخاباتی است.

امام جمعه دهگلان، مردم را فهیم و بسیار آگاه به مسائل دانست و ادامه داد: مردم هرگز فریب شعارهای انتخاباتی نامزدها برای جذب افکار عمومی را نمی‌خورند.

وی با تاکید بر رجوع مردم به پیشینه رفتاری و خدماتی نامزدها، خاطرنشان کرد: پس از 33 سال از انقلاب اسلامی مردم به درک واقعی شعار تا عمل افراد رسیده‌اند.

ماموستا جعفری اضافه کرد: انتخابات در عرصه مسائل کشوری به قصد خدمت به نظام و ملت و پیشرفت کشور در راستای برطرف شدن مشکلات و موانع است.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا هدف برخی افراد در خدمت به نظام و پیشرفت کشور کمرنگ‌تر شده و بیشتر مواضع قدرت و قوت در میان است.

امام جمعه دهگلان تخریب رقبا در کارزار انتخاباتی را از نظر شرعی حرام دانست و گفت: تخریب کاندیداها توسط رقیبان انتخاباتی هم از حیث شرعی،  عقلی سیاسی اشکال دارد و باید حریم یکدیگر را حفظ کنند.

وی در پایان بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها تاکید کرد و گفت: مسئولان هم باید زمینه حضور هرچه بیشتر مردم را در عرصه انتخابات فراهم آورند.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول