اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مرکز مازندران:

دشمن برای دین‌ستیزی به تقدس‌زدایی روی آورده است

امام جمعه موقت مرکز مازندران با تاکید بر اینکه جوانان باید تقدس‌های دینی خود را محترم بدانند، بیان داشت: دشمن برای دین‌ستیزی به تقدس‌زدایی روی آورده است.

دشمن برای دین‌ستیزی به تقدس‌زدایی روی آورده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان مازندران با تاکید بر اینکه دغدغه‌های دینی باید برای دانش‌آموزان تبیین شود، اظهار داشت: دشمن درصدد ولایت‌ستیزی، دین‌ستیزی و تقدس‌زدایی است که دانش‌آموزان برای مقابله با این فعالیت‌های دشمن باید واکسینه شوند.

وی فعالیت در اتحادیه انجمن‌های اسلامی را کاری سخت و پرتلاش دانست و ادامه داد: بعد از 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات ایجاد شد. 

قاسمی اضافه کرد: ایده‌هایی که در گذشته برای اتحادیه‌های انجمن اسلامی تعریف شده بود مقدس است اما بنا به ضروریات زمان و اهداف دشمن، آسیب‌شناسی دقیقی صورت گیرد.

مشاور ارشد نماینده ولی فقیه در استان مازندران گزارش‌های آماری از سوی برخی مسئولان را معضل عنوان کرد و گفت: بطن گزارش‌های آماری باید خروجی مطلوب و سازنده داشته باشد، اکتفا به ارائه آمار دلیل بر کار سازنده و ریشه‌ای نیست.

این مسئول با بیان اینکه نهاد مقدس اتحادیه انجمن‌های اسلامی به واسطه خون شهدا آبیاری و رشد کرده است، تصریح کرد: من نمی‌گویم مسئولان فرهنگی کشور کار نمی‌کنند، آنچه توقع است اتفاق نیفتاد.

قاسمی خاطرنشان کرد: دشمن برای دین‌ستیزی و تقدس‌زدایی جوانان شیعه در حال شبهه‌افکنی در حوزه معنویت است.

امام جمعه موقت مرکز مازندران به فعالیت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان اتحادیه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیداری دشمن برای نفوذ دادن تفکرات سمی در بین شیعیان اجازه نمی‌دهد لحظه‌ای آرام باشیم.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی از نظر فکری باید مجهز به سلاح‌های نوین باشد تا جوانان را از سونامی فرهنگی که دشمن تدارک دیده است واکسینه کند.

قاسمی با تاکید بر اینکه جوانان باید تقدس‌های دینی خود را محترم بدانند، بیان داشت: دشمن برای دین‌ستیزی به تقدس‌زدایی روی آورده است که ضرورت دارد در این مباحث معارف دینی برای دانش‌آموزان باز گو شود تا در زنجیر تفکرات دشمن قرار نگیرد.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول