اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

حضور گسترده مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را تشدید می‌کند

امام جمعه شهرضا گفت: بسترسازی مناسب برای حضور گسترده مردم و طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات، زمینه ناامیدی دشمنان نظام را مهیا می‌کند.

حضور گسترده مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را تشدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: اصلاح سبک زندگی مطابق با معیارهای اسلامی باید جزو مهم‌ترین اهداف اقشار مختلف جامعه در سال جاری باشد.

وی ادامه داد: در وضعیتی که دنیای غرب برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای اصلاح سبک پوشش جهانیان در فصل‌های مختلف سال انجام داده است باید با اتخاذ سیاست‌های سازنده، زمینه محافظت طبقات مختلف کشورمان را از این آسیب‌های فرهنگی مهیا کنیم.

امام جمعه شهرضا با تشریح اهمیت ترویج گرایش به معماری ایرانی ـ اسلامی در جامعه گفت: یک جامعه اسلامی باید در تمامی ارکان و شئونات نسبت به رعایت اصول و زیرساخت‌های مذهبی پایبند باشد و بر این اساس تمامی امور زندگی خود را مطابق با این نکات مهم هماهنگ کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نهادینه ساختن فرهنگ راست‌گویی و حقیقت طلبی را از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز برشمرد و بیان کرد: همگان باید آگاه باشند که دین اسلام برای تمامی اعصار و قرون جاودانه و ماندگار است و اینکه برخی از صاحب‌نظران و کارشناسان علوم مختلف همواره از منابع غربی در مطالعات خود استفاده‌ می‌کنند، شایسته جامعه ما نیست.

یعقوبی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نقش متعالی این مجموعه در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: گروه 22 توپخانه شهرضا از مهم‌ترین یگان‌های نظامی در سطح کشور به شمار می‌رود و برگزاری نخستین نماز جمعه این شهرستان پس از دوران پیروزی انقلاب اسلامی در این یگان از مهم‌ترین برکات این مجموعه برای مردم ولایت‌مدار شهرضا است.

وی اضافه کرد: دوم اردیبهشت نیز سال‌روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید این روز بزرگ را به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض کنیم.

امام جمعه شهرضا در ادامه با تشریح نقش عموم مردم در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بیان داشت: انتخابات 24 خرداد بزرگ‌ترین عرصه برای تجلی این امر مهم است وبا توجه به آغاز ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا از تمامی افراد توانمند انتظار داریم در این عرصه حاضر شوند.

*‌ اخلاق‌مداری مهم‌ترین رکن انتخابات باشد

وی اضافه کرد: اخلاق‌مداری باید مهم‌ترین رکن انتخابات باشد و نامزدها برای کسب آرای مردم نباید به مسایل زشتی از قبیل تخریب دیگر رقبا روی بیاورند.

یعقوبی حضور گسترده مردم در انتخابات را از مهم‌ترین راهکارهای ناامیدی دشمنان از اهداف پلید خود دانست و افزود: در حال حاضر دستگاه‌های غربی تمامی توانایی رسانه‌ای خود را برای مخدوش کردن انتخابات ایران به کار گرفته‌اند و درصدد القای مشارکت کم رنگ مردم در انتخابات آینده هستند که با حضور گسترده و چشم گیر اقشار مختلف جامعه بدون تردید از تمامی این اهداف ناامید می‌شوند.

انتهای پیام/63011/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول