اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

انحلال شورای رشت در شأن مردم این شهر نیست

امام جمعه موقت رشت گفت: انحلال شورای رشت در شأن مردم ولایت‌مدار این شهر نیست و امیدواریم در دوره جدید انتخابات افراد توانمند و متدین وارد عرصه خدمت در شورا شوند.

انحلال شورای رشت در شأن مردم این شهر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به زندگینامه حضرت یعقوب (ع)، اظهار کرد: در قرآن 16 بار در 16 آیه و 10 سوره زندگی و ویژگی حضرت یعقوب (ع) بیان شده است.

وی سه ویژگی حضرت یعقوب را برجسته خواند و افزود: استقامت و پایداری، آخرت اندیشی و امید به خداوند از جمله ویژگی‌های برجسته این پیامبر بود.

خطیب موقت رشت، یکی از عوامل پیشرفت جوامع را داشتن امید ذکر کرد و ادامه داد: مأیوس شدن موجب انحطاط جوامع می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب سلامی تاکنون تلاش کرده‌اند یاس و ناامیدی را در مردم زنده کنند، گفت: هر بار دشمنان با پاسخ منفی ملت مواجه شدند.

شفیعی‌زاده ناامیدی را یکی از گناهان کبیره در آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: مسلمانان نباید از رحمت خداوند مأیوس شوند.

وی در ادامه با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: استقلال در تصمیم‌، تجهیزات و امکانات از ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه امروز ارتش به لحاظ تجهیزات به استقلال کامل رسیده است، یادآور شد: امروز ارتش ایران سلاح مورد نیاز خود را در داخل کشور تهیه می‌کند.

وی ارتشیان را افرادی مومن، متدین و همراه مردم خواند و متذکر شد: ارتش حافظ تمامیت ارضی کشور است و تمام تلاش خود را در این عرصه انجام می‌دهد و اجازه نمی‌دهد قطعه‌ای از خاک کشور از ایران جدا شود.

شفیعی‌زاده به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل سپاه از معجزات انقلاب اسلامی بوده است.

وی سپاه پاسداران را پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: سپاه کریم انقلاب اسلامی است.

خطیب موقت رشت در آستانه انتخابات، اذعان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در پیش است که اهمیت خاصی برای کشور دارد.

وی با ابراز تاسف از اوضاع به وجود آمده در شورای اسلامی شهر رشت، متذکر شد: عده‌ای از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند.

شفیعی‌زاده افزود: انحلال شورای رشت در شٱن مردم ولایت‌مدار این شهر نیست و امیدواریم در دوره چهارم شورا افراد توانمند و متدین وارد عرصه شوند.

وی از مردم رشت خواست به افراد امین و متخصص برای کرسی شورای اسلامی این شهر رای دهند.

امام جمعه موقت رشت با تصریح بر اینکه شورای شهر امری تخصصی است، یادآور شد: افرادی که توان ارتقای شهر رشت را دارند به این عرصه ورود کنند و از اکنون باید آماده خلق حماسه باشیم.

انتهای پیام/84001/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول