اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

مردم فریب شعارهای انتخاباتی را نخورند

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: مردم با آگاهی نسبت به مسائل فریب شعارهای انتخاباتی نامزدها برای جذب افکار عمومی را نخورند.

مردم فریب شعارهای انتخاباتی را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در جمع مدیران این شهرستان در آستانه برپایی انتخابات شوراهای شهر و روستاها و ریاست جمهوری در کشور، اظهار کرد: حضور در انتخابات تکلیفی است که افراد در قبال نظام جمهوری اسلامی باید ادا کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات آینده کشور باید آگاهانه و درست باشد، افزود: رجوع به نظر خبرگان رهبری و مروری بر کارنامه زندگی گذشته افراد از جمله راه‌های شناخت درست و انتخاب فرد اصلح در صحنه انتخاباتی است.

*مردم فریب شعارهای انتخاباتی را نخورند

امام جمعه صومعه‌سرا، مردم را فهیم و بسیار آگاه به مسائل دانست و ادامه داد: مردم هرگز فریب شعارهای انتخاباتی نامزدها برای جذب افکار عمومی را نمی‌خورند.

وی با تاکید بر رجوع مردم به پیشینه رفتاری و خدماتی نامزدها، خاطرنشان کرد: پس از 33 سال از انقلاب اسلامی مردم به درک واقعی شعار تا عمل افراد رسیده‌اند.

صدیقی اضافه کرد: انتخابات در عرصه مسائل کشوری به قصد خدمت به نظام و ملت و پیشرفت کشور در راستای برطرف شدن مشکلات و موانع است.

وی به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا هدف خدمت به نظام و پیشرفت کشور کمرنگ‌تر شده و بیشتر مواضع قدرت و قوت درمیان است.

امام جمعه صومعه‌سرا متذکر شد: امیدواریم در انتخابات شوراهای اسلامی مواضع قدرت و قوت برای خدمت به مردم صرف شود.

وی با تصریح بر اینکه در بیشتر موارد اختلافات جایگاهی مانع از بروز عملکردهای خدماتی مناسب در شوراهای اسلامی شهر و روستاها می‌شود، اذعان کرد: هر عضو از شوراهای مذکور برای جذب طرفدار از اجرای وظایف اصلی خود عقب می‌ماند.

صدیقی با قدردانی از عملکرد برخی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور، خاطرنشان کرد: برخی از شوراها با پشتکار جدی و تعامل خوب با مدیران کل در صدد خدمت به مردم و حل مشکلات هستند.

*رسوایی شورای شهر رشت

وی با اشاره به وضعیت کنونی شورای شهر رشت، تصریح کرد: شورای شهر رشت از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و رسوایی بزرگی به بار آورده است.

امام جمعه صومعه‌سرا، تصریح کرد: مردم افراد ارزشی و دارای کارنامه خدماتی درخشان را برای فعالیت در عرصه شوراهای شهر و روستاها انتخاب کنند.

وی با تصریح بر اینکه حضور در عرصه خدماتی شوراهای اسلامی به محلی برای رسیدن به خواسته‌های سیاسی و اقتصاد افراد مبدل شده است، گفت: نباید جایگاه مقدس شوراهای اسلامی شهر و روستاهای محلی برای چپاول اهداف شخصی افراد شود.

صدیقی، با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید در فکر خدمت به مردم باشند، متذکر شد: شوراها غرق در جایگاه‌های دنیوی خود نشوند.

به گفته وی، مردم از بسیاری از وظایف شوراها بی‌خبر هستند و کارهای محوله و در اختیار آنها را از ارگان‌های دیگر طلب می‌کنند.

این مسئول، اذعان کرد: مردم از حوزه اختیارات شوراها بیشتر اطلاع یابند تا وظایف به اشتباه به دیگران محول نشود.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول