اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

نام‌نویسی 87 داوطلب انتخابات شوراها در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا از نام‌نویسی 87 نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

نام‌نویسی 87 داوطلب انتخابات شوراها در صومعه‌سرا

میرزا حسینعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به اهمیت خلق حماسه سیاسی در سال جاری اظهار کرد: انتخابات رکن اساسی جامعه در راستای برقراری مردم‌سالاری دینی و رعایت حقوق ملت است و باید به نحو مطلوب و شایسته از آن استفاده شود.

وی با تصریح بر اینکه تمام مسیرهای خلق حماسه سیاسی در سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تمام جامعه تبیین شده است، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه مردم و مسئولان در راستای اجرای انتخاباتی پرشور و سالم است.

حسینعلی‌زاده تمام مسئولان، مدیران و مردم را مجریان برگزاری انتخابات در کشور دانست و بیان کرد: مسئله انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و ادغام آن با انتخابات شوراهای شهر و روستا از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای ملت ایران است، خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه، پر شور و انتخاب افرادی اصلح همدلی و اتحاد ملت و مسئولان را به دشمنان نظام نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مسئولان و مدیران اجرایی در دوران انتخابات اجازه استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی به نفع کاندیداهای خاصی را ندارند.

حسینعلی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون سه روز از نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شورای شهر و روستا گذشته است، یادآور شد: نام‌نویسی از کاندیداها در صومعه‌سرا مانند دیگر حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور از 28 فروردین آغاز شده است.

این مسئول از ثبت‌نام 87 نفر تا سومین روز از نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در صومعه‌سرا خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از دو هزار نفر تا آخرین روز از مهلت نام‌نویسی در صومعه‌سرا ثبت‌نام کنند.

فرماندار صومعه‌سرا خواستار اقدام سریع‌تر داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و افزود: بسیاری از افراد ثبت‌نام خود را در روز‌های پایانی انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نام‌نویسی سریع‌تر به بخشداری‌ها و فرمانداری صومعه‌سرا مراجعه کنند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول