اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور:

اعزام ناوگروه‌های ارتش به آب‌های آزاد ادامه می‌یابد

فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور گفت: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های آزاد ادامه می‌یابد.

اعزام ناوگروه‌های ارتش به آب‌های آزاد ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادار دوم خرداد حکیمی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی بسیاری در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی بازسازی زیردریایی طارق، بازسازی هواناوها، ساخت دو فروند زیردریایی از کنسل غدیر و به آب‌اندازی ناوشکن دماوند در دریایی خزر را از جمله دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 91 عنوان کرد و افزود: آزمایش نهایی ناوشکن دماوند در حال انجام است.

حکیمی پیشرفت در زمینه‌های پزشکی، بازسازی تجهیزات و عمق‌دهی به تجهیزات را از دیگر موفقیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 91 اعلام کرد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در ادامه به اعزام ناوگروه‌ها به آب‌های آزاد اشاره کرد و گفت: سال گذشته ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های خاور دور اعزام شدند.

وی اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به دریاهای آزاد را رساندن پیام صلح و دوستی مردم ایران به ملت‌های جهان خواند و تصریح کرد: بیست‌ و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای مبارزه با دزدان دریایی در خلیج عدن در حال گشت‌زنی است.

حکیمی اضافه کرد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های آزاد ادامه می‌یابد.

فرمانده ارشد آجا در گیلان در ادامه با اشاره به اصل 143 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی را به عهده دارد.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مکتبی دانست و اضافه کرد: بدنه ارتش در رژیم طاغوت از مردم بود و کارکنان دارای زمینه مذهبی بودند و در آستانه انقلاب اسلامی سلاح را به زمین گذاشته و به ملت پیوستند.

حکیمی به صدور فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر حفظ ارتش در 29 فروردین سال 58 اشاره کرد و اذعان داشت: امام (ره) در پیام خود از ارتشیان خواستند در شهرستان‌های بزرگ با سازوبرگ به رژه بپردازند و این امر هر سال در کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول