اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

مسئولان در شهرستان سراوان دستگاه زلزله‌نگاری نصب کنند

امام جمعه ایرانشهر گفت: از مسئولان مربوطه خواسته می‌شود با توجه به زلزله اخیر در شهرستان سراوان دستگاه زلزله‌نگاری نصب کنند.

مسئولان در شهرستان سراوان دستگاه زلزله‌نگاری نصب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام حسین طاووسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایرانشهر با توصیه نمازگزاران به تقوا اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش رو، عدم توجه کاندیداها به تقوا نه‌تنها در صورت انتخاب، نخواهند توانست گرهی از مشکلات باز کنند بلکه خود مسبب بروز معضلات بیشتری خواهند شد.

وی افزود: از کسانی که در خود توانمندی خدمتگزاری به امت را احساس می‌کنند دعوت می‌شود تا فرصت باقی است به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند.

خطیب جمعه ایرانشهر ادامه داد: در آستانه انتخابات قرار داریم، جز حرف راست چیز دیگری نگوییم و به خاطر داشته باشیم هر راستی باعث سازندگی کشور می‌شود.

طاووسی اضافه کرد: قرآن را فراموش نکنید باید زندگی‌ها سازنده باشند و مسئولان هم تلاش کنند زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم سازند.

این مسئول بیان داشت: زندگی علی (ع) و فاطمه (س) را ملاک قرار دهید، انقلابی باشید، مجالسی برگزار می‌شود ولی از رهبری یادی نمی‌کنند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: معنای تبری و تولی را مورد بازبینی قرار دهید زیرا شیعه کسی است که علی (ع) را الگو قرار داده و به دنبال پاسخ این سوال است که چرا فاطمه (س) گفت « مرا جایی دفن کنید که کسی نداند».

طاووسی گفت: چنانچه دنبال غنیمت بگردیم، احد را از دست خواهیم داد لذا ارزش‌ها را از دست ندهیم.

وی به مراسم با شکوه روز ارتش در شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و افزود: این روز را به همه ارتشیان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

خطیب جمعه ایرانشهر اضافه کرد: ارتشیان با اقتدار و شهامت خود، جواب کوبنده‌ای به هر متجاوزی خواهند داد.

طاووسی به زلزله 7.7 ریشتری سراوان اشاره کرد و گفت: در زلزله اخیر همه شاهد لطف الهی بودیم، به واسطه عزاداری و خوبی‌های شما بود که خداوند لطف خود را نشان داد.

این مسئول یادآور شد: این زلزله گوشزدی از جانب خداست دلیلی برای ادامه وجود ندارد لذا مدیران لطف کرده و دستگاه لرزه‌نگاری در شهرستان نصب کنند باید با زلزله زندگی کرد.

امام جمعه ایرانشهر از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به بازسازی منازل قدیمی همت گمارند و در نوسازی شهر تلاش کنند.

پس از اقامه نماز جمعه و ذکر توضیحاتی کوتاه، سجده شکر با موضوع سپاسگزاری رب جلیل از رفع حصر و رحمت بر مؤمنان در زلزله اخیر گذارده شد.

در بین صلاتین به مناسبت 29 فروردین فرمانده تیپ مستقل 88 «شهید حیدر شهرکی» اظهار داشت: 19 بهمن و پیمان نیروی هوایی با امام (ره) باعث پیروزی انقلاب شد.

کوروش الیاسی موضوع انحلال ارتش پس از انقلاب را به مشتی بی‌بصیرت نسبت داد و وقایع اوایل انقلاب را برشمرد و به دلایل آغاز جنگ تحمیلی پرداخت.

فرمانده تیپ مستقل 88 شهید شهرکی اذعان داشت: پس از جنگ حضور نیروهای چهارگانه ارتش در عرصه سازندگی و صنایع دفاع و مرزها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول