اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا:

احداث مصلای نماز جمعه شهرضا نیازمند حمایت مسئولان است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه چندین دهه از آغاز عملیات اجرایی مصلای نماز جمعه شهرضا می‌گذرد، اما تاکنون زمینه بهره‌برداری از این طرح فرهنگی محقق نشده و نیازمند حمایت مسئولان است.

احداث مصلای نماز جمعه شهرضا نیازمند حمایت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور شامگاه جمعه با بیان این مطلب در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، هنری شهید مدرس شهرضا اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول چهار سال گذشته، طلایی‌ترین دوران خود را طی کرده است.

این مسئول ادامه داد: حضور شخصیت برجسته فرهنگی همچون آقای حسینی بر مسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، زمینه بروز و ظهور بسیاری از استعدادهای فرهنگی و هنری را در سطح کشورمان مهیا کرده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ و ایثار در این شهرستان از جایگاه فاخری برخوردار است، بیان داشت: با توجه به اینکه مجتمع فرهنگی، هنری شهید مدرس پس از سال‌ها انتظار، به مرحله افتتاح رسیده انتظار داریم شاهد بروز و ظهور بسیاری از استعداد‌های شهرستان در حوزه فرهنگ و ادب باشیم.

وی یادآور شد: با وجود گذشت چندین دهه از آغاز عملیات اجرایی پروژه عظیم مصلای نماز جمعه شهرضا، این طرح تاکنون به مرحله افتتاح نرسیده و به همین لحاظ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم زمینه اتمام این پروژه مهم را در آینده نزدیک مهیا کند.

در ادامه این مراسم، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان طی سخنانی با تشریح رویکرد فرهنگی دولت دهم و آثار سازنده آن در سطح کشور گفت: بر این اساس تعداد قابل توجهی از طرح‌های نیمه تمام استان اصفهان در حوزه فرهنگ و هنر پس از سال‌ها انتظار به مرحله بهره‌برداری رسید.

محمدمهدی اسماعیلی متذکر شد: توجه ویژه به مراکز قرآنی و تولید محتوای مناسب و جذاب در این عرصه در طول دوران دولت دهم رشد چندین برابری داشته و زمینه لازم برای رشد و تعالی فرهنگ کشور مبتنی بر تعالیم اسلامی و دینی مهیا شده است.

وی مجتمع شهید مدرس شهرضا را از مهم‌ترین پروژه های فرهنگی استان اصفهان برشمرد و اذعان داشت:به لحاظ اینکه شهرستان شهرضا از سابقه کم نظیری در حوزه فرهنگ برخوردار است، وجود چنین مراکزی از مهم‌ترین نیازهای مردم این دیار به شمار می‌رود که با پشتکار و حمایت مسئولین، زمینه بهره‌برداری کامل از آن مهیا شده است.

انتهای پیام/63011/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول