اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

اجرای 1300 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 1300 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

اجرای 1300 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک به همنوعان دارد و انفاق همواره مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: کمیته امداد از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر محرومیت‌زدایی و کمک به فقرا و محرومان جامعه همت زیادی داشته است.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطر نشان کرد: کمیته امداد دشتستان در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف اهتمام ویژه‌ای داشته و برای جلب رضایت خاطر مستمندان تلاش گسترده‌ای انجام داده است.

عدنانی بر لزوم خودکفا کردن جامعه هدف کمیته امداد تاکید کرد و یادآور شد: برای خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده‌ایم و در سال جاری در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

این مسئول گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان گامی ارزشمند در راستای خودکفایی مددجویان است و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار موجبات کاهش جمعیت افراد تحت پوشش می‌شود و سیاست جدید کمیته امداد نیز، خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 1300 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد و متذکر شد: هم‌اکنون هزار و 300 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان دشتستان اجرایی شده است.

عدنانی گفت: سیاست کمیته امداد، خودکفا کردن مددجویان است و برنامه‌های متنوعی توسط این نهاد در راستای اشتغال‌زایی و خودکفایی این قشر صورت گرفته است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید دست به دست هم دهیم و برای دسترسی به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول