اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

پرچمداران مبارزه با استکبار موضع مذاکره در پیش گرفتند

سخنگوی جبهه پایداری گفت: کسانی که تا دیروز پرچم مبارزه با استکبار را سر می‌دادند در حال حاضر از مقاومت دست کشیدند و موضوع مذاکره و تسلیم شدن در برابر غرب را مطرح می‌کنند.

پرچمداران مبارزه با استکبار موضع مذاکره در پیش گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کامران باقری‌لنکرانی شامگاه پنجشنبه در همایش جبهه پایداری مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در 35 سال گذشته دستاوردهای زیادی را در جهان کسب کرد.

وی تصریح کرد: اهمیت این دستاوردها زمانی روشن می‌شود که بیگانگان در این دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هیچگونه نقشی نداشتند و طی این مدت با فشار و تحریم تلاش می‌‌کردند جلوی پیشرفت مردم ایران را نیز بگیرند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی موجود در جامع یادآور شد: در حال حاضر مهمترین رنج مردم گرفتاری‌های اقتصادی جامعه است و فشار و تورم آزاردهنده را در جامعه شاهد هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تقلبی در حال وقوع است که اگر هوشیارانه عمل نشود ممکن است مسیر انقلاب اسلامی ایران تغییر کند.

باقری‌لنکرانی ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند تلاش کنند تا مشکلات و گرفتاری‌های موجود جامعه را به پایداری مردم در برابر استکبار نسبت‌ دهند و می‌خواهند اینطور القاء کنند که با کم کردن پایداری در برابر استکبار و کوتاه آمدن در برابر دشمن مشکلات موجود جامعه رفع می‌شود.

وی ادامه داد: مطرح‌کنندگان این موضوع کوتاه آمدن در برابر دشمنان را در تلاش هستند که از آن به تعامل و رفع تنش تعبیر کنند و این در حالی است که این اقدام آنها گفتمان مقاومت مردم ایران را تبدیل به سازش می‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه تاکید کرد: اگر غربی‌ها و آمریکا توان حل مشکلات اقتصادی را داشتند چرا نمی‌توانند مشکلات موجودی اقتصادی خویش را حل کنند.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی در حال افزایش است و نرخ عمومی بیکاری بسیاری از کشورهایی که دایه دار کمک به مردم ایران هستند بالای 20 درصد است.

باقری‌لنکرانی در ادامه گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم ایران در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از اسلام ناب محمدی است بی تفاوت باشند و این انقلاب را در جهت معکوس راهبری کند.

وی تاکید کرد: مردم ایران در برابر حوادث در فتنه 88 به خوبی واکسینه شدند و ملت ایران با بصیرت به واقعیت‌ها موجود در جامعه می‌نگرد.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه گفت: دشمن تلاش می‌‌کند در عقیده مردم ایران انحراف ایجاد کند و برخی‌ها در داخل با دشمن در ایجاد انحراف در عقیده مردم همسو شدند.

لنکرانی در ادامه به برخی از مشکلات موجود اقتصادی و راه‌حل‌‌های آن اشاره کرد و گفت: ما باید با ظرفیت‌‌های موجود کشور مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم.

این مسئول بخش مهم مشکلات اقتصادی کشور را وابسته بودن اقتصاد ما مبتنی بر نفت اعلام کرد و گفت: با کاهش وابستگی به فروش نفت بسیاری از خواسته‌های ما در کشور تامین می‌شود.

وی در ادامه به نقش اثر گذار منابع نفتی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: کاهش 50 هزار بشکه‌ای تولید نفت ما قیمت سوخت را در برخی کشورها چندین برابر کرد و این موضوع نشان می‌دهد که نقش ایران در جهان بسیار اثرگذار است.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی سیاسیون در مورد برقراری ارتباط با کشورهای بیگانه گفت: برخی از سیاسیون در داخل کشور به طور پنهان و آشکار مذاکره با غربی‌ها را راه حل رفع مشکلات کشور اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که تا دیروز پرچم مبارزه با استکبار را سر می‌دادند در حال حاضر از مقاومت دست کشیدند و موضوع مذاکره و تسلیم شدن در برابر غرب را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/86004/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول