اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

شکست رسانه‌‌های استکبار در زلزله دشتی/ آغاز بازسازی 2 هزار واحد مسکونی

استاندار بوشهر با بیان اینکه رسانه‌های استکبار در جریان زلزله شهرستان دشتی شکست خوردند، گفت: بازسازی دو هزار واحد مسکونی زلزله‌زده در هفته جاری آغاز می‌شود.

شکست رسانه‌‌های استکبار در زلزله دشتی/ آغاز بازسازی 2 هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان و استکبار جهانی قصد داشتند زلزله دشتی را به گونه دیگری تعریف کنند و به اهداف خود دست یابند، اما با مدیریت رسانه‌ای که در کشور انجام گرفت، استکبار رسانه‌ای در این منطقه شکست خورد.

وی از آغاز بازسازی 2 هزار واحد مسکونی زلزله‌زده در هفته جاری خبر داد و گفت: این دو هزار واحد مسکونی که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد، در کوتاه‌ترین زمان به اتمام خواهد رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طبق توافق و برنامه‌ریزی انجام شده زیربنای این واحدهای مسکونی که به شکل اسکلت فلزی است 60 متر مربع تعیین شده است، گفت: با بررسی‌های انجام شده 20 متر مربع به زیربنای توافق اولیه اضافه شده و اکنون قرار است زیربنای این واحدهای مسکونی 80 متر مربع شود.

حسنوند ادامه داد: تمام روستاهای خسارت دیده در دشتی که واحدهای مسکونی آن تخریب شده است، بازسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی از سوی هیئت دولت تامین شده است، اظهار داشت : این اعتبارات در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌گیرد و با هماهنگی‌های لازم در کوتاه‌ترین زمان ساخته می‌شود.

حسنوند گفت: 755 واحد از منازل آسیب دیده مربوط به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی است که تسهیلات لازم در ساخت این واحدها به آنان پرداخت خواهد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ارائه خدمات در تمام ابعاد به گونه‌ای است که تمام آسیب دیدگان رضایت کامل دارند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌شود.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس نیز در ساخت واحدهای مسکونی با بنیاد مسکن استان بوشهر همکاری خواهد داشت که هم اینک در حال انتقال تجهیزات و امکانات لازم به مناطق زلزله‌زده هستند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول