اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب التولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

سوریه‌ آخرین آزمون استکبار از مقاومت اسلامی است

نایب التولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حضور استکبار در سوریه،‌ آخرین آزمایش و آزمون غرب نسبت به جهان اسلام و مقاومت اسلامی است.

سوریه‌ آخرین آزمون استکبار از مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی‌نژاد در دیدار با دکتر ادنان محمود سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، ‌اظهار داشت: امروز سوریه به دلیل اینکه سال‌ها از استقلال خود دفاع کرده و در مقاومت اسلامی حضور داشته،‌ در شرایطی است که مورد هجمه استکبار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز غرب به سرپرستی صهیونیست جهانی برای شکستن این استقلال و حریت، با استفاده از راهکارهای مختلف به دنبال ضربه زدن به این کشور است‌ افزود: البته در این عرصه‌ نمایان شدن چهره واقعی منافقانی که نقاب بر چهره زده و مدافعان دروغین حقوق بشر بودند،‌‌ از نکات مثبت بود.

نایب التولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بر اساس آیات قرآن کریم،‌ پیروزی ملت سوریه در برابر استکبار جهانی را حتمی دانست و گفت: بر اساس وعده الهی،‌ افرادی که در راه حفظ میهن،‌ استقلال و ملت خود در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت می‌کند،‌ پیروز می‌شوند و مسلماً‌ وعده خدا تخلف ناپذیر است.

وی شرط رسیدن به پیروزی ملت سوریه را ایمان به خدا،‌ استقامت در مقاومت و حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و ادامه داد: شاهد بودیم که ملت مظلوم غزه با کمترین امکانات موجود، در برابر صهیونیست‌ها، با آن همه امکانات و تسلیحات، پیروز شدند و این نتیجه مقاومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با اشاره به تبلیغات گسترده استکبار مبنی بر اینکه هیچ کشوری توان مقاومت در برابر امکانات و تسلیحات آنها را ندارد،‌ گفت: مقاومت اسلامی نشان داد که این‌ها ادعایی تو خالی بود.

وی در ادامه تلاش غرب و استکبار در سوریه را آخرین آزمون آنها از جهان اسلام و مقاومت اسلامی دانست و گفت: حضور استکبار در سوریه،‌ آخرین آزمایش غرب نسبت به جهان اسلام و مقاومت اسلامی است که بعد از آن آزمایشی برای آنها باقی نمی‌ماند و مقاومت اسلامی به ثمر نشسته و آرامش در جهان اسلام برقرار می‌شود.

نایب التولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اذعان داشت: در این ماجرا چهره منافقانه حاکمان کشورهایی که از بیت‌المال و از حقوق شهروندان خود که در میان آنها فقرا و نیازمندان فراوانی هم وجود دارد، در حمایت از تروریست‌های سوری صرف می‌کنند، برای همگان روشن می‌شود و با پیروزی ملت سوریه و برقراری آرامش در این کشور، به شکست مفتضحانه‌ای محکوم می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر ملت سوریه از این میدان پیروز بیرون بیاید، سال‌های سال این کشور از هر گزندی در امان است ‌افزود: بعد از پیروزی ملت سوریه، جهانیان نسبت به مقاومت سوریه پی خواهند برد و دیگر دست طمع خود را از این کشور کوتاه خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با مناسب دانستن شرایط امروزی سوریه نسبت به اوضاع ایران در دوره جنگ تحمیلی گفت: زمان جنگ تحمیلی،‌ کسی به ما کمک نمی‌کرد، کمک‌هایی هم که انجام می‌پذیرفت،‌ به صورت پنهانی بود و در سازمان ملل نیز یک حامی نداشتیم، ولی امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت از سوریه حمایت می‌کند؛ همچنین حمایت‌های روسیه،‌ چین،‌ لبنان و... نیز از این کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه قدرت غرب در گذشته نسبت به امروز بیشتر بود  اضافه کرد: امروز سوریه نسبت به ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ‌در شرایط بهتری است، از این رو مطمئنیم که پیروزی ملت سوریه قطعی‌تر است.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول