اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری قزوین:

رئیس جمهور آینده باید دارای برنامه باشد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین گفت: فردی که می‌خواهد رئیس جمهور آینده کشور شود باید برنامه و تیم قوی داشته باشد نه اینکه به او برنامه دهند.

رئیس جمهور آینده باید دارای برنامه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمود انصاریان امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: فردی که می‌خواهد رئیس جمهور آینده کشور شود باید برنامه و تیم قوی داشته باشد نه اینکه به او برنامه دهند.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر تصریح کرد: افرادی که کاندیدای شورای شهر می‌شوند باید از عقبه اجتماعی و مقبولیت مردمی برخوردار باشند.

انصاریان با اشاره به راهبرد شعار امسال افزود: این دوره از انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا دشمنان انقلاب به دنبال آسیب زدن به نظام اسلامی هستند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین عنوان کرد: دشمنان مصمم‌تر از گذشته به دنبال این هستند تا اثر منفی در انتخابات بگذارند که باید مردم و رسانه‌ها هوشیار باشند.

انصاریان با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات بیان داشت: رسانه‌ها باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کرده و ویژگی‌های انتخاب فرد اصلح را بیان کنند.

وی ادامه داد: همچنین مردم نیز با استفاده از معیارهای مناسب، فرد اصلح را انتخاب کنند.

این مسئول ابراز داشت: اعضای شوراها باید تخصص‌های گوناگون داشته باشند زیرا آنان مکمل یکدیگر هستند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین با اشاره به نقص‌های فرهنگی در استان قزوین تصریح کرد: آثار فعالیت شهرداری و حوزه هنری شهرداری قزوین آن‌گونه که باید و شاید در سطح شهر چشم‌گیر نیست و شورای شهر با برنامه‌ریزی که دارد می‌تواند به این زمینه حیات ببخشد.

انصاریان با تأکید بر حضور نیروی حقوقدان در شورای آتی افزود: باید در شورا نیرویی حقوقدان حضور داشته باشد تا مسائل حقوقی را زیر نظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در شورای شهر، اعضا با تخصص‌های گوناگون حضور داشته باشند، خود عاملی برای پیشرفت شهر در زمینه‌های گوناگون می‌شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قزوین گفت: اعتقادات اسلامی کاندیداها و اعتقاد آن‌ها به ولایت فقیه بسیار مهم است که در انتخاب افراد باید به این موضوع توجه کرد.

انتهای پیام/77003/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول