اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز‌:

مهریز آماده برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است

فرماندار مهریز در پی بازدید از مراحل ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز گفت: شهرستان مهریز آماده برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

مهریز آماده برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی‌مقدم صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز در محل فرمانداری مهریز از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و تعاملی که بین هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان صورت می‌پذیرد، اطمینان داریم با حفظ امانتداری و حضور همه‌جانبه مردم و همکاری مسئولان شهرستان شاهد انتخاباتی سالم و هر چه باشکوه‌تر در این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فرمانداری و بخشداری مهریز از سه روز گذشته با نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزاتی کامل برای ثبت نام از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز آمادگی خود را اعلام کرده است، از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا خواست ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی مهلت قانونی موکول نکرده و به منظور سهولت و تسریع در مراحل ثبت نام، ابتدا با حضور در یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهر و روستاها اقدام به پیش ثبت نام کرده و سپس برای ثبت نام نهایی به فرمانداری مراجعه کنند.

کیانی مقدم در بحث سن کاندیداها افزود: افرادی هستند که طی همین چند روز 25 سال آنها کامل می‌شود و به همین دلیل باید در همان روز مشخص برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام از کاندیداها به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، یادآور شد: نیازی به در دست داشتن استعفا نامه شش ماه پیش، برای ثبت نام از کاندیداها نیست و اگر فردی در زمان مقرر قانونی برای ثبت نام هم استعفا داده باشد، می‌تواند در مهلت مقرر به عنوان داوطلب ثبت نام کند.

کیانی مقدم با تاکید بر ضرورت حفظ هوشیاری مردم در مقابل توطئه‌های دشمن اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان مهریز با شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات، جلوه‌ای خاص از حماسه مشارکت سیاسی را در معرض دید جهانیان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/90005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول