اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

24 خرداد انتخاباتی در شأن نظام برگزار می‌شود

فرماندار بهار گفت: 24 خرداد انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی برگزار خواهد شد.

24 خرداد انتخاباتی در شأن نظام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز در  جلسه مشترک هیئات اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بهار فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم در انتخابات را رسالت اصلی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها خلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از روند انتخابات در شهرستان، افزود: مردم باید نسبت به قوانین و مقررات انتخابات و وظایف خود آشنایی داشته باشند تا انتخابات در یک فضای سالم، امن و بانشاط در چارچوب قانون انجام گیرد.

فرماندار بهار با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات برگزاری سالم و پرشور انتخابات است، تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی انتخابات در فضای همدلی و برادری دست در دست هم داده‌اند و ان‌شاءالله 24 خرداد انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که عدم برگزاری انتخابات خواسته دشمنان است که البته هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد، افزود: دشمن تلاش دارد تا حد امکان حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد؛ اما تجربه نشان داده که بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران و درایت رهبری فرزانه انقلاب نقشه آنها را نقش بر آب می‌کند.

گلکارزاده خاطرنشان کرد: در شهر بهار هفت نفر عضو اصلی و سه نفر علی‌البدل، در شهر لالجین پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل، در شهر صالح‌آباد پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل و در شهر مهاجران پنج نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

به گفته وی در روستاهای بخش مرکزی 75 نفر عضو اصلی و 48 نفر عضو علی‌البدل، در روستاهای بخش لالجین 64 نفر عضو اصلی و 41 نفر عضو علی‌البدل و در روستاهای بخش صالح‌آباد 86 نفر عضو اصلی و 56 نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

فرماندار بهار ابراز داشت: در مجموع کل شوراهای روستایی شهرستان 370 نفر و شهری 31 نفر است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول