اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

آحاد ملت را به شرکت در انتخابات تشویق کنید

مسئول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خطاب به مبلغان دینی گفت: با توجه به مهم بودن انتخابات پیش رو در سطح ملی و فراملی، باید با اطلاع‌رسانی درست، آحاد ملت را در مشارکت حداکثری بیشتر ترغیب کرد.

آحاد ملت را به شرکت در انتخابات تشویق کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام عباس دهقانی اشکذری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مبلغان استان یزد اظهار داشت: با توجه به مهم بودن انتخابات پیش رو در سطح ملی و فراملی، باید با اطلاع‌رسانی درست، آحاد ملت را در مشارکت حداکثری بیشتر ترغیب کرد.

وی افزود: زنان مبلغ، با نفوذ بین جوانان و زنان جامعه، برای افزایش سطح بینش آنها در انتخاب اصلح نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید در جذب مردم پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

دهقانی اشکذری یادآور شد: در تبلیغ چه نوشتاری و چه گفتاری، همیشه در پی یادگیری و ارتقاء سطح فکری خود باشیم و با توجه به مسائل روز کشور عمل کنیم.

وی بیان کرد: مبلغ باید با توجه به شرایط ویژه و خاص کشور، در هر زمانی آماده آگاهی‌بخشی و انجام رسالت خود باشد.

مسئول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به مناسبت روز زن و ولادت حضرت زهرا(س)، مبلغان در مجالس دینی و اجتماعات؛ سیره و زندگانی این بانوی بزرگ اسلام را برای مردم بیشتر تبیین کنند و زنان را بیشتر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی جذب نمایند.

یک استاد حوزه و دانشگاه تهران هم در این کارگاه آموزشی گفت: با وجود رشد و افزایش وسایل ارتباط جمعی در دنیا، هنوز نقش تبلیغ پر رنگ‌تر از گذشته دیده می‌شود و تاثیرگذارتر از سایر رسانه‌ها بر افراد جامعه است.

حجت‌الاسلام محمدرضا برادران اظهار داشت: مبلغ با زبان و گفتار خود و نحوه بیان صحیح بین افراد جامعه تاثیرگذار است و می‌تواند در رشد و بصیرت فرهنگی و سیاسی افراد نقش داشته باشد.

وی یادآور شد: پیامبر گرامی ما حضرت محمد(ص) تنها با زبان گویای خود توانست رسالت توحیدی خود را اجرا کند و شما مبلغان باید همیشه در حال یادگیری فن بیان خوب و شیوا باشید.

برادران با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن بین زنان و جوانان افزود: خواهران مبلغه با نفوذ در بین نسل جوان و زنان در هر مناسبت ملی و دینی باید ارزش‌های اسلامی و فرهنگی و بومی ما را بهتر به این دو قشر بیان کنند و آنها را از تهاجم فرهنگی برحذر دارند.

به گزارش فارس، این کارگاه آموزشی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و با مشارکت 100 نفر از خواهران مبلغه استان با هدف افزایش سطح آگاهی و ارتقاء علمی آنها با فنون و روش‌های تبلیغ به مدت یک روز برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول