اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

نباید در مدیریت شهری کارها را با آزمون و خطا انجام داد

فرماندار جهرم با دعوت از نخبگان جهرمی برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر، گفت: نمی‌توانیم در مدیریت شهری بسیاری از کارها را با آزمون و خطا انجام دهیم.

نباید در مدیریت شهری کارها را با آزمون و خطا انجام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی فرد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی ستاد تسهیلات نوروزی در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تلاش کرده و رضایت نسبی مسافران گویای این امر بود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی، افزود: فرامین رهبری برگرفته از حکمت، تدبیر و درایت بوده و باید با تلاش و کوشش در عرصه‌های اقتصادی مشکلات جامعه رفع شود.

فرماندار جهرم با اشاره به تلاش‌های دشمنان در راستای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای، ابراز داشت: به یقین در چند ماه پیش‌رو تا انتخابات دشمن ساکت نمی‌نشیند و در تلاش است تا با نقشه‌های شوم خود حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با تدابیر اندیشمندانه مسائل و مشکلات را رفع کرده و روحیه امید را در مردم جاری کنند.

رعیتی فرد با بیان اینکه باید از گذشته درس گرفت و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم، بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند طبق قانون در انتخابات همکاری و تلاش داشته باشند تا انتخابات پیش رو در صحت و سلامت کامل برگزار شود.

این مسئول ضمن دعوت از نخبگان جهرمی برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر، بیان داشت: ما باید دینداری را در کنار توسعه شهر انجام داده و نمی‌توانیم در مدیریت شهری بسیاری از کارها را با آزمون و خطا انجام دهیم.

رعیتی فرد اضافه کرد: مدیریت شهری می‌تواند زمینه‌ساز مهیا شدن بسترهای توسعه باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید تعصبات محلی کنار گذاشته شود، خاطرنشان کرد: باید افرادی برای شورای شهر حضور یابند که با تفکر خود وضعیت موجود کنونی را تصحیح کنند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان ارتباط دارد و می‌تواند در مدیریت شهر تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: باید موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود تا این شهر به رونق و آبادانی برسد.

رعیتی فرد با بیان اینکه بیشترین سپرده‌ها بعد از شیراز در بانک‌های جهرم سرمایه‌گذاری شده است، گفت: باید از این ظرفیت در راستای ورود سرمایه‌گذاران به جهرم استفاده کرد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول