اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سعیدی:

24 خرداد آزمون سربلندی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری انتخابات 24 خرداد آزمونی دیگر برای مردم ایران است که از آن نیز سربلند بیرون می‌آیند.

24 خرداد آزمون سربلندی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در دو انتخابات آینده مطالبه به حق رهبری است که با اراده مصمم ملت، محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب جزو مطالبات دیگر رهبری است، اذعان کرد: پایبندی به ارزش‌های انقلاب، تأسی از قانون و بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان، رمز موفقیت نظام اسلامی مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تبیین اهداف استکبار از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری مردم در برابر تحریم‌ها پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام اسلامی است.

سعیدی، برگزاری انتخابات 24 خرداد را آزمونی دیگر برای مردم ایران دانست و یادآور شد: ملت ایران از این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

در مراسم مذکور از تلاش‌های حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گیلان قدردانی و حجت‌الاسلام محسن‌زاده به سمت این مسئولیت جدید معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول