اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

مجلس از طرح‌های قرآنی حمایت می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در مجلس با حمایت از تشکل‌های مختلف قرآنی و از طرح‌های موفق اجرا شده، زمینه توسعه و تعمیم آن طرح در سطح کشور را اجرایی می‌کنیم.

مجلس از طرح‌های قرآنی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: ارتباط با قرآن برای تمام افراد به عنوان یک نیاز ضروری روحی محسوب می‌شود.

وی افزود: مشکلاتی که پیش روی انسان‌ها است با اطمینان قلبی و توکل به خدا راحت‌تر برطرف می‌شود به همین دلیل ارتباط و انس با قرآن برای افرادی که دارای مشکل هستند، تاثیرات مطلوبی دارد.

پژمانفر با اشاره به زوایا و رده‌های مختلف قرآن گفت: قرآن دریای بیکرانی است که انسان‌ها با توجه به ظرفیت وجودی خود از سطوح و لایه‌های مختلف آن بهره می‌گیرند و بنابراین باید به عمق قرآن، بررسی ترجمه و تفسیر آن نیز اهتمام لازم داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات یکی از وظایف حاکمیت را ایجاد شرایط بهره‌مندی همگانی از قرآن کریم دانست تا جامعه به آرامش ایده‌آل برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مجلس با حمایت از تشکل‌های مختلف قرآنی و از طرح‌های موفق اجرا شده، زمینه توسعه و تعمیم آن طرح در سطح کشور را اجرایی می‌کنیم.

پژمانفر ضمن تشکر از کمیته امداد برای برگزاری مسابقات قرآنی تصریح کرد: گروه‌هایی از قشرهای مردمی به دلیل داشتن مشکلات مالی موقعیت و شرایط کمتری برای پرداختن به قرآن و مباحث پیرامون آن دارند که در این راستا باید این نیاز پر رنگ‌تر دیده و تبیین شود.

وی متذکر شد: نهادی مانند کمیته امداد اقدامات و فعالیت‌های موثری را در راستای فراهم کردن شرایط مناسب برای آموزش آموزه‌های قرآنی داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی اذعان داشت: کمیته امداد با برگزاری این مسابقه و ورود به عرصه فرهنگی و قرآنی، به قشر زیر پوشش خود خدمات‌رسانی فرهنگی دارد.

انتهای پیام/70001/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول