اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد

قرآن یک منبع تمام نشدنی است/ توجه به قرآن دستاورد انقلاب است

امام جمعه موقت اهوازگفت: تمام آنچه در زندگی نیاز داریم در قرآن بیان شده است زیرا قرآن یک منبع تمام نشدنی است.

قرآن یک منبع تمام نشدنی است/ توجه به قرآن دستاورد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در دهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت دانش آموزان خوزستان که  ظهر امروز در تالار اجتماعات شرکت ملی حفاری برگزار شد اظهار کرد: سه مقوله قرآن، نماز و عترت که این جشنواره براساس این سه موضوع نامگذاری شده است با ارزش‌ترین چیزهایی هستند که در عالم هستی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی در ابتدای وصیت‌نامه خود حدیث ثقلین را بیان کرده‌اند عنوان کرد: مهم‌ترین میراث پیامبر که میراث همه ائمه نیز می‌باشد قرآن و عترت است.

امام جمعه موقت اهواز افزود: قرآن انسان را به راهی که استوار است هدایت می‌کند و هیچ چیز استوار‌تر از قرآن نیست و انسان برای پیدا کردن راه راست در زندگی باید اخلاق خود را با قرآن مطابقت دهد.

وی با اشاره به اینکه قرآن یک منبع تمام ناشدنی است بیان داشت: تمام آنچه در زندگی روزمره نیاز داریم در قرآن بیان شده است و حقوق دینی، حقوق اجتماعی، حقوق رهبری، حقوق نظام اسلامی و حقوق حکومت در قرآن مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ قرآن در بین دانش آموزان عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس به آموزش قرآن توجه چندانی نمی‌شد و توجه به قرآن دستاورد انقلاب است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شهدای دانش آموز معلمان تاریخ هستند ادامه داد: آینده سازان جامعه دانش آموزان هستند که سهم عظیمی در انقلاب و دفاع مقدس داشته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان‌کرد: برای تعمیق و گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز باید بسیار تلاش شود تا این فرهنگ نهادینه شود و در تمام سطح جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/72011/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول