اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش:

ملت و ارتش پشتوانه یکدیگر هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ملت و ارتش در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند به معنای واقعی کلمه پشتوانه یکدیگر هستند.

ملت و ارتش پشتوانه یکدیگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حشمت‌الله ملکیان صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در خیابان عطایی ارومیه برپا شد، اظهار کرد: برادران ارتشی و همه ملت بزرگ ایران اسلامی به یکدیگر عشق می‌ورزند و در برهه‌های مختلف از همدیگر حمایت و پشتیبانی به عمل آورده‌اند.

وی برخورداری از رهبری فرزانه در راس نظام، وجود مردمی سلحشور و اتکا به ارتش مردمی را وجوه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با الهام گرفتن از جد بزرگوارشان مقابل طاغوت ایستادگی کردند و ملت بزرگ کشورمان را به یاری طلبیدند و در نهایت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

این مسئول برخورداری از مردمی سلحشور و آماده برای شهادت را یکی از امتیازهای دیگر کشورمان دانست و گفت: با وجودی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه توان خود را به کار بسته‌اند تا در کشورمان جنگ داخلی و بحران‌های بزرگ ایجاد کنند ولی ملت بابصیرت کشورمان این تهدیدها را شناسایی و ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروهای ارتشی خود را وامدار ملت می‌دانند چرا که در دامان پدران و مادرانی ایثارگر و ولایتمدار پرورش یافته و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند؛ بنابراین خود را مدیون این ملت می‌دانند و برای فراهم کردن امنیت و آرامش خاطر آنها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

ملکیان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: نیروهای مسلح از جمله ارتش دوشادوش ملت بزرگ کشورمان برای خلق حماسه و تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند تا هر روز برگ زرین دیگری به تاریخ قطور انقلاب اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/61002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول