اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

حضور گسترده در انتخابات پایه‌های سیاسی نظام را مستحکم می‌کند

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: حضور گسترده و پرشور در انتخابات پایه‌های سیاسی نظام را مستحکم کرده و سپس زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم می‌نماید.

حضور گسترده در انتخابات پایه‌های سیاسی نظام را مستحکم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی در همایش تجلیل از فعالان ستادهای دهه فجر استان خوزستان، تکاپوی دشمنان برای اثرگذاری در انتخابات آینده را نشانگر اهمیت این دوره از انتخابات برای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن با هجمه‌های سیاسی، اقتصادی به صحنه آمده تا انتخابات را به صحنه چالش برای نظام تبدیل کند، ولی ملت ایران با هوشیاری و حفظ اتحاد و همبستگی خود دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران در سال جدید دو وظیفه مهم و حیاتی را بر عهده دارند، اول آنکه با حضور گسترده و پرشور در انتخابات پایه‌های سیاسی نظام را مستحکم کرده و سپس با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

*حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: امسال وظیفه مسئولان نیز بسیار خطیر و مهم است، مسئولان نظام باید با اتخاذ تدابیر لازم، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم بیاورند.

حیاتی اذعان داشت: بسیاری از دشمنان ما نمی‌خواهند که انتخابات آتی به صورت گسترده، حداکثری و پرشور برگزار شود و برای تحقق دسیسه شوم خود توطئه‌ها و تبلیغات منفی بسیاری انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: به طور قطع در روزها و هفته‌های آینده این توطئه‌ها و سنگ‌اندازی‌ها بیشتر شده و تلاش می‌کنند تا مردم ما مأیوس و از حضور در انتخابات دل‌زده شوند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: در این شرایط حساس برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی باید همه دلسوزان نظام شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنند.

حیاتی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما هوشیار و آگاه هستند و این بار نیز همچون ادوار گذشته با حضور حداکثری در انتخابات هم به وظیفه ملی خود عمل کرده و هم پاسخ دشمنان خارجی و بدخواهان را می‌دهند.

وی در پایان گفت: در این راه همه باید تلاش کنیم تا ضمن پرهیز از تنش و ایجاد شرایط نامناسب، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم.

انتهای پیام/72001/ط30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول