اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندارنظرآباد:

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می‌کند

فرماندار نظرآباد گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس و سرشکسته می‌کند.

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کساییان امروز در جمع مدیران اجرایی انتخابات این شهرستان اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها و بارها نشان داده‌اند که حافظ آرمان‌های انقلاب هستند و با حضوری پرشور در صحنه‌های مختلف دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

وی تأکید کرد: با توجه به این که ملت در آستانه برگزاری دو انتخابات بسیار مهم است لذا توطئه‌ها و دسایس دشمنان نیز بیشتر شده است.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران در این انتخابات نیز دست رد به سینه آنان زده و با حضور پرشور و بانشاط در این انتخابات بار دیگر برگ زرینی را در افتخارات کشور به ثبت خواهند رسانید.

کساییان یکی از مهم‌ترین نمادهای مشارکت مردم و میزان سرمایه اجتماعی حکومت‌ها را میزان مشارکت آنها در انتخابات دانست و گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد نشان از پشتوانه قوی مردمی است و در این راستا ثبات و صلابت جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ دشمن شکن بوده است.

وی با اشاره به این که در تمام انتخابات ما دشمن قبل از برگزاری انتخابات بوق‏هاى تبلیغاتى خود را به کار انداخت گفت: این تبلیغات منفی دشمنان به منظور کمرنگ کردن انتخابات ایران است اما در تمامی انتخابات برگزار شده دشمن شکست خورده است و مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس و سرشکسته کرده‌اند.

کساییان ادامه داد: مشکل کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران این است که برای آنان قابل قبول نیست که ما بدون نیاز به این کشورها در حال پیشرفت سریع باشیم.

وی با اشاره به تحریم‌های مختلف دشمن گفت: تحریم‌های آنها هم بی‌نتیجه بوده و به عبارتی پاسخ عکس داده است، لذا رویارویی آینده ایران با دشمنان انقلاب اسلامی بر سر موضوعات اقتصادی خواهد بود و ما باید خودمان را آماده کنیم و از ارائه هرگونه تحلیل غیر واقعی به مردم بپرهیزیم.

انتهای پیام/2302/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول