اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی/8

شورای شهر آمل 13 نفره شد/ ثبت‌نام 210 نفر برای انتخابات شوراها

فرماندار آمل از ثبت نام 210 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد و گفت: دور چهارم شورای اسلامی شهر آمل 13 نفره خواهد بود.

شورای شهر آمل 13 نفره شد/ ثبت‌نام 210 نفر برای انتخابات شوراها

یدالله اکبرزاده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه تاکنون 210 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، یادآور شد: این تعداد افراد در پست بانک‌ها ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی با اعلام اینکه 115 نفر با مراجعه به فرمانداری ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند، بیان کرد: ثبت‌نام بقیه نیز با حضور در فرمانداری و تکمیل مدارک نهایی می‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه این افراد برای انتخابات پنج شهر این شهرستان و روستاهای آمل کاندیدا شده‌اند، تصریح کرد: تاکنون 70 نفر برای شهر و روستاهای بخش دابودشت ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز آماری از ثبت‌نامی در لاریجان نهایی نشده است.

ثبت‌نام 13 کاندیدا برای شهر آمل

وی با تاکید بر اینکه شهر آمل در دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی 13 نفره خواهد بود، گفت: این شورا دارای شش عضو علی‌البدل می‌شود.

اعضای فعلی شورای شهر آمل هنوز ثبت‌نام نکردند

 رئیس ستاد انتخابات فرمانداری آمل با اشاره به اینکه هنوز ثبت‌نامی از سوی اعضای فعلی شورای اسلامی شهر آمل واصل نشده است، تصریح کرد: تشابه اسمی در ثبت‌نامی‌ها وجود دارد ولی هنوز اعضای شورای اسلامی شهر آمل ثبت‌نام نکرده‌اند که امکان زیادی وجود دارد که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این امر رخ دهد.

انتهای‌ پیام/86011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول