اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب شرق در کرمان:

5 جایگاه سی‌ان‌جی در کرمان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب شرق در کرمان گفت: 5 جایگاه سی‌ان‌جی در نیمه نخست سال جاری در استان راه‌اندازی می‌شود.

5 جایگاه سی‌ان‌جی در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مرتضی عابدینی در نشست با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: مصرف بنزین موتور در کرمان طی سال گذشته بیش از 980 میلیون لیتر بوده که نسبت به سال 90، هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مصرف نفت سفید با بیش از 151 میلیون لیتر در استان کرمان طی سال گذشته نسبت به سال 90، چهار درصد کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه جنوب شرق در استان کرمان مدیریت مصرف و افزایش گازرسانی‌ها را در کاهش مصرف نفت سفید مؤثر دانست.

عابدینی افزود: مصرف نفت گاز در استان کرمان طی سال گذشته با بیش از یک میلیارد لیتر، هشت درصد رشد و مصرف نفت کوره با بیش از 188 میلیون لیتر 9 درصد کاهش را نسبت به سال 90 نشان می‌دهد.

وی متوسط عرضه روزانه فرآورده‌های نفتی در استان کرمان در سال گذشته را 8 میلیون لیتر ذکر کرد و ادامه داد: مصرف گاز سی‌ان‌جی در سال 90 برابر با 129 میلیون و 536 متر مکعب بود که این رقم در سال گذشته با 17 درصد رشد به 152 میلیون و 113 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

عابدینی از فعالیت 65 جایگاه تک‌منظوره و دو منظوره سوخت در استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری چهار تا پنج جایگاه سی‌ان‌جی در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول گفت: کشف بنزین، نفت گاز و نفت سفید در سال گذشته با رقمی برابر با 2 میلیارد و 686 میلیون و 512 هزار لیتر، 827 درصد رشد را نسبت به سال 90 نشان می‌دهد.

انتهای پیام/80019/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول