اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

393 معلم نمونه در اردبیل تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم 393 فرهنگی نمونه در استان اردبیل تجلیل می‌شوند.

393 معلم نمونه در اردبیل تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 374 نفر معلم نمونه منطقه‌ای، 18 نفر استانی و یک نفر کشوری هستند.

وی اجرای پروژه مهر، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و امکانات برای اجرای فاز دوم نظام آموزشی شش، سه، سه، مشارکت در برگزاری نمایشگاه کشوری هوشمند‌سازی مدارس در تهران را از برنامه‌های پیش‌رو اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه متمرکز معرفی رشته‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه متمرکز معرفی رشته‌های فنی و حرفه‌ای، تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و هفته بزرگداشت مقام معلم و برگزاری امتحانات خرداد ماه از برنامه‌های سه ماه اول آموزش و پرورش استان است.

محمودزاده با اعلام اینکه معلم مظهر شرف و فخر یک جامعه در مرتبت علمی است، یادآور شد: مرجعیتی که امروز معلم و آموزش و پرورش به دست آورده می‌تواند زمینه‌ساز تحولی شگرف باشد.

این مسئول از آموزش و پرورش با عنوان مجموعه تحولی یاد کرد و گفت: آنچه که در این حوزه بیش از هر زمان دیگر می‌تواند کار‌آمد و موثر محسوب شود تاثیر‌گذاری معلم در عرصه‌های اخلاقی، معرفتی و فرهنگ‌سازی نوین در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنصر اصلی در این مسیر را معلم و تلاش‌های بی‌وقفه او اعلام کرد و بیان داشت: معلم خیر به همه منفعت می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این جلسه به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تشکیل شد و در ابتدا مصطفی جوادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی گزارشی از فرآیند انتخاب معلمان و برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته ارائه داد.

در پایان جلسه با نظر اعضای ستاد مقرر شد به محض وصول برنامه روزشمار وزارتی، ریز برنامه عملیاتی و کیفی برای اجرا به جلسه بعدی آورده شود.

انتهای پیام/62007/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول