اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 216 مستقل زنجان:

صیاد شیرازی نقش مهمی در وحدت نیروهای مسلح ایفا کرد

فرمانده تیپ 216 مستقل زنجان با تاکید بر نقش بی‌نظیر شهید در عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس گفت: وی در انسجام نیروی زمینی ارتش با سایر نیروهای مسلح نقش درخور توجهی را ایفا کرد.

صیاد شیرازی نقش مهمی در وحدت نیروهای مسلح ایفا کرد

امیر سید علی موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان شهید صیاد شیرازی را رادمرد یگانه‌ای دانست که جامع جمیع خصایل و فضایل انسانی بود.

وی شهید صیاد شیرازی را به مانند مولای خود امیر مومنان جمع اضداد نامید و افزود: وی افسری لایق بود که از زمان استخدام تا شهادتش جدی، مومن، منضبط، خستگی‌ناپذیر، استوار و پشتکار فوق‌العاده‌ای داشته است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زنجان با اشاره به تمایلات مذهبی خاص شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این تمایلات و ایمان و اعتقاد خاص وی را در مرکز توجه ضد اطلاعات ارتش قبل از انقلاب قرار داده بود.

وی شهید صیاد شیرازی را از لحاظ دانش نظامی یکی از بهترین‌های ارتش دانست و تاکید کرد: این ویژگی علمی موجب اعزام وی برای طی دوره بالستیک هواسنجی توپخانه به کشور آمریکا شد.

امیر موسویان تصریح کرد: صیاد شیرازی در طی دوره بالستیک هواسنجی توپخانه در آمریکا همراه مورد توجه مسئولان نظامی آمریکا قرار گرفته بود.

وی نقش شهید صیاد شیرازی  را در خاتمه غائله کردستان بی‌بدیل برشمرد و اضافه کرد: این نقش موجب آزاد سازی همه محورهای تحت کنترل ضد انقلاب در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه شد.

فرمانده تیپ 216 مستقل زنجان با تاکید بر نقش بی نظیر شهید در عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وی در انسجام نیروی زمینی ارتش و همچنین وحدت این نیرو با سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج نقش درخور توجهی را ایفا کرد.

وی به بازتاب جهانی شهادت صیاد شیرازی اشاره و ادامه داد: شخصیت مثبت این شهید موجب اذعان دشمنان به نقش وی در دوران دفاع مقدس بود به طوری که این نقش در رسانه‌های معاند هم مورد تاکید قرار گرفت.

امیر موسویان خاطرنشان کرد: محبوبیت شهید صیاد شیرازی موجب شد، دشمنان از تروریست‌هایی که همواره حمایت می‌کردند اعلام برائت کنند.

وی به انعکاس خبر شهادت صیاد شیرازی در بخش‌های خبری خبرگزاری‌های مختلف جهان اشاره و تصریح کرد: خبرگزاری فرانسه شهید را مرد آهنین جبهه‌های جنگ ایران علیه عراق  و خبرگزاری بی‌بی سی این ترور را بیانگر سرخوردگی منافقین از تحولات داخلی ایران عنوان کرده است.

انتهای پیام/73004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول