اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان:

اگر شرایط فراهم باشد باز هم در همدان بازی خواهم کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان گفت: در این فصل بسیار از بودن در شهر همدان و تیم الوند لذت بردم و اگر باز هم شرایط برای حضورم فراهم باشد انتخاب اولم همدان خواهد بود.

اگر شرایط فراهم باشد باز هم در همدان بازی خواهم کرد

هادی زرین‌ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره تساوی الوند برابر ابومسلم اظهار داشت: با وجود اینکه در دقایق ابتدایی نیمه اول به گل رسیدیم باز هم روی یک اشتباه فردی گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود: بازیکنان بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند بازی در نیمه دوم کاملاً در دست ما بود تنها در دقایق پایانی بازی کمی ابومسلم روی دروازه ما فشار وارد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره اینکه در بازی‌های پایانی افت داشته است یا خیر؟ گفت: نمی‌توانم بگویم که افت داشته‌ام چون ما در این هفته‌های پایانی با تیم‌هایی بازی کردیم که یا در حال صعود و یا در حال سقوط بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما دو هفته قبل با تیم ابومسلم بازی داشتیم قطعاً این تیم را شکست می‌دادیم چون من در آن بازی جدیت را در بازیکنان ندیدم.

زرین‌ساعد درباره دلایل افت الوند ابراز داشت: اشتباهات فردی و تیمی بازیکنان، خستگی در طول فصل، فشار بازی‌ها و تمرینات و در بعضی‌ از دیدارها داور بازی که تمرکز بازیکنان ما را به هم می‌ریخت، این عوامل دست به دست هم دادند که افت داشته باشیم.

وی درباره عملکرد مربی خود در این فصل ابراز کرد: مصطفی کاشی در این فصل در حق بنده بسیار زحمت کشیدند و یکی از بهترین مربیان من در طول عمر بازیگری من بودند.

زرین‌ساعد در پاسخ به اینکه آیا دوست دارد باز هم در همدان بازی کند یا خیر؟ اظهار کرد: بستگی به شرایط دارد اما من دوست دارم در تیم الوند و شهر همدان باشم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در هفته‌های پایانی بعضی از بازیکنان غیر بومی کم‌کاری کرده‌اند نیز بیان کرد: اگر بازیکنی این کار را کرده باشد بسیار غیر حرفه‌ای بوده و مدیریت هر زمان این را احساس کرده باید آن بازیکن را از تیم اخراج می‌کرد.

زرین‌ساعد درباره دریافت مبلغ قرارداد خود تا این هفته بیان داشت: حدود 60 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ایم.

وی با اشاره به هفته پایانی لیگ دسته اول ابراز داشت: بازی ما کاملاً تشریفاتی است، گسترش فولاد تبریز با تمام قوا به همدان نخواهد آمد اما ما با تمام قوا به میدان می‌رویم.

زرین‌ساعد گفت: از مردم همدان تشکر می‌کنم که یک فصل من را تشویق کردند امیدوارم توانسته باشم جواب محبت‌های آنان را داده باشم.

الوند در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته اول دوشنبه 26 فروردین در ورزشگاه شهدای قدس همدان ساعت 16:30 میزبان تیم لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز است.

گفتنی است؛ الوند همدان هم‌اکنون با 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه «الف» قرار دارد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول