اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی لیگ آزادگان

فرخی‌مهر قاضی مسابقه پاس همدان و شهرداری یاسوج شد

داوران قضاوت‌کننده هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) مشخص شدند که بر این اساس فرخی‌مهر قاضی مسابقه پاس همدان و شهرداری یاسوج انتخاب شد.

فرخی‌مهر قاضی مسابقه پاس همدان و شهرداری یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) از هفته بیست و ششم، نماینده فوتبال همدان تیم فوتبال پاس در آخرین ایستگاه این مسابقات در شهر یاسوج برابر تیم شهرداری این تیم صف‌آرایی می‌کند.

بر اساس اعلام کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان با توجه به حساسیت‌های موجود در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سعی شده از داوران زبده و مطرح کشور استفاده شود تا مشکلات و اشتباهات داوری کمتر برای تیم‌های شرکت‌کننده به‌ وجود بیاید.

تیم پاس همدان که هفته گذشته موفق شده در خانه برابر تیم راهیان کرمانشاه به برتری برسد برای حفظ آبروی فوتبال همدان باید برابر تیم رده سومی جدول گروه ب این رقابت‌ها شهرداری یاسوج صف‌آرایی کند.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، دیدار پاس همدان با شهرداری یاسوج سه‌شنبه 27 فروردین ماه ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار خواهد شد که بر این اساس اعلام پیمان فرخی‌مهر داور وسط، بهروز برون و رضا قیم کمک‌داور ایمان کهیش داور چهارم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده عبدالرسول استادزاده است.

با توجه به حساسیت بالای این بازی و علاقه‌مندی مردم همدان شبکه استانی همدان این بازی را به صورت مستقیم و همزمان با شبکه استانی یاسوج پخش خواهد کرد.

تا یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و پاس همدان با کسب 42 امتیاز مساوی به ترتیب در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند و به دلیل تفاضل گل 12 و شش مثبت همسایه جدولی هستند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول