اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی لیگ دسته اول صورت گرفت

پیروزی تلخ الوند در همدان

در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال از گروه «الف» تیم فوتبال الوند همدان برابر گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید که این برد یکی از تلخ‌ترین پیروزی‌های الوند همدان بود.

پیروزی تلخ الوند در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دیدار دو تیم الوند همدان و گسترش فولاد تبریز عصر امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در مقابل نزدیک به 3 هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت الوند موفق شد با نتیجه یک بر صفر گسترش فولاد را شکست دهد.

تیم فوتبال الوند ساعت 16:30 دقیقه در همدان میزبان گسترش فولاد تبریز بود؛ شاگردان رضا طلایی‌منش که برای این بازی از انگیزه خاصی برخوردار نبودند، اما با روحیه خوبی وارد میدان مسابقه شدند.

براساس نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رضا عادل داور وسط، غلام رضوی و حسین سلیمانی کمک‌داور، پیام حیدری داور چهارم به عنوان داوران این دیدار بودند؛ همچنین نظارت این مسابقه برعهده علی صیدی بود. الوند همدان که دیگر شانسی برای صعود به دیدار پلی‌آف نداشت در یک بازی تشریفاتی در همدان از گسترش فولاد تبریز پذیرایی کرد.

این دیدار برای گسترش نیز جنبه تشریفاتی داشت؛ این تیم از هفته‌های گذشته تکلیف صعود خود به لیگ برتر را مشخص کرده و به طور مستقیم راهی لیگ برتر شده بود.

بازی در نیمه اول با حملات جسته و گریخته دو تیم همراه بود و دو تیم یا تلاش‌هایی که انجام دادند، نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا بازی با نتیجه تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم، الوند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و چندین موقعیت را از دست داد؛ تنها انگیزه الوند برای این بازی این بود که برابر تماشاگران خود بازنده نباشد و با خاطره خوش لیگ دسته اول را به پایان برساند.

در نهایت حملات الوند در دقیقه 60 به ثمر نشست و حمید گلزاری‌امجد موفق شد قفل دروازه تیم لیگ برتری شده گسترش فولاد را مانند بازی رفت باز کند.

بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الوند خاتمه یافت.

الوند همدان در پایان لیگ دسته اول فوتبال با تلاش بخش خصوصی موفق شد در رتبه چهارم جدول گروه «الف» بایستد و بار دیگر نام و آوازه فوتبال همدان را بر زبان‌ها اندازد.

ترکیب الوند همدان:

هادی زرین‌ساعد، محمد ابراهیم‌خسروی، احمد سعیدی، میلاد احمدی، آرمین طلایی‌منش، هادی بلوری (حامد میرزایی)، سیدجمال معصومی، محسن خدابندلو (آرن غازاریان)، علیرضا شاهسوند (شهرام کوثری)، حمید گلزاری‌امجد و مهدی رفیعی

سرمربی: رضا طلایی‌منش

ترکیب گسترش فولاد تبریز:

مهدی‌ اسلامی، اسماعیل‌ صبری ( سیدرضا عزیزی )، احمد کامیار، مهرداد بایرامی، رسول علیپور، امیر تیزرو، کاوه زنگیان، سامان نریمان، علیرضا عبادی، علیرضا نقی‌زاده (احمد رستمی) و بهزاد ذبیحی ( محمدفرید خطیبی)

سرمربی: رسول خطیبی

انتهای پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول