اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

الوند پدیده لیگ دسته اول بود

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: الوند همدان با وجود اینکه نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می‌کرد پدیده لیگ دسته اول بود.

الوند پدیده لیگ دسته اول بود

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را انجام دادند و بر خلاف اینکه به نظر می‌رسید این بازی تشریفاتی باشد اما با تمام انگیزه وارد میدان شدند.

وی افزود: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما کمی در ضربه‌های پایانی بی‌دقت بودیم اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری گسترش فولاد را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان درباره انگیزه الوند برای این بازی بیان کرد: بازی برای ما از این حیث مهم بود که در این فصل الوند فضای خوبی را در فوتبال همدان باز کرد و به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال این تیم پدیده لیگ دسته اول بود.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از تک‌تک کسانی که در این راه ما را یاری کردند از کادر فنی و مربیان گرفته تا بازیکنان بومی و غیر بومی مدیریت، تماشاگران و اصحاب رسانه تشکر کنم همچنین از خداوند می‌خواهیم کسانی که بر سر راه ما سنگ انداختند را ببخشد.

طلایی‌منش با بیان اینکه این فصل، فصل فوتبالی بسیار خوبی برای الوند همدان بود اظهار کرد: حداقل در این 100 سال گذشته فوتبال همدان را به نام الوند می‌شناسند.

وی تأکید کرد: الوند به عنوان پیش‌رو و پدیده فوتبال لیگ دسته اول تمام تلاش خود را کرد که راهی لیگ برتر شود اما عده‌ای مانع این کار شدند.

طلایی‌منش در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره بی‌تجربگی الوند گفت: از لحاظ فنی ما هیچ مشکلی نداشتیم، بی‌تجربگی ما این بود که در فدراسیون آدم نداشتیم و حاشیه‌های فوتبال را نمی‌شناختیم تا سر ما را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: کجای دنیا در صد سال گذشته یک سرمربی را تا شش جلسه از همراهی تیم خود محروم می‌کنند مگر بنده قتل کرده بودم؟ این نشان می‌دهد که این کار حساب شده بوده است.

طلایی‌منش با بیان اینکه الوند به فوتبال همدان اعتبار داد گفت: اول خدا بعد خانواده الوند و تماشاگران و مطبوعات و رسانه‌های استان در این فصل ما را یاری کردند.

گفتنی است؛ الوند همدان موفق شد در پایان لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان گروه الف در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول