اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی فارس:

طرح ترافیک در موعد مقرر اجرا می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در واکنش به ابهامات مطروحه در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای طرح ترافیک در موعد مقرر خبر داد.

طرح ترافیک در موعد مقرر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس با تمام توان و نیرو مصمم است این طرح اجرا شود.

وی با اشاره به برنامه مدون نیروی انتظامی برای اجرای طرح ترافیک عنوان کرد: مرحله نخست این طرح از اردیبهشت ماه امسال شروع می‌شود و در نخستین گام ارشادی است.

سجادیان تصریح کرد: در مورد زمان اجرا و برنامه‌ها از طریق پلاکارد، صدا و سیما، رسانه‌های نوشتاری و اینترنتی، بروشور و... اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: پس از نخستین مرحله و سنجش تاثیرگذاری آن بر رفتارهای ترافیکی شهروندان و ایجاد آمادگی مرحله دوم آغاز شده و همزمان با مرحله اول خطوط ویژه نیز در شهر راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ابراز داشت: در طرح ترافیک باید مرحله به مرحله جلو رفته و نواقص را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که به نماد هماهنگی مدیریتی و المان توانمندی دستگاه‌های شیراز تبدیل شده با همت تمام مسئولان اعم از استانداری، شهرداری، شورای شهر، معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری، شورای ترافیک استان و نیروی انتظامی این استان به عنوان مجری در موعد مقرر اجرا می‌شود.

این مسئول به اجرای احکام اعدام امروز در شیراز نیز اشاره کرد و گفت: اجرای قاطع این‌گونه احکام از مطالبات اصلی مردم فارس است.

به گفته وی، در زمینه جرائم خرد کار فرهنگی و پیشگیری در اولویت بوده چرا که سرقت خرد شاید با مسائل اقتصادی جامعه در ارتباط باشد، اما جرائم کلان و سرقت مسلحانه توسط افراد قانون‌شکن و جامعه‌ستیز انجام می‌شود و لازم است که قانون با قاطعیت در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستادگی کند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول