اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارس‌آباد:

شهدا انتظاری جز ولایت‌مداری ما ندارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارس‌آباد گفت: شهدای ما امروز جز تبعیت از راه ولایت و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دیگری ندارند.

شهدا انتظاری جز ولایت‌مداری ما ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز اسدزاده ظهر امروز در نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام پارس‌آباد اظهار داشت: 95 درصد وصیت شهدا در تراز واقعی و مقدم‌تر از همه مسائل به ولایت‌مداری اشاره دارد که مبادا راه را گم کنیم و از اشارات ولایت گمراه بوده و راه را به خطا برویم.

وی عنوان کرد: شهدای ما با فرزانگی، شجاعت و از خودگذشتگی تمام درس واقعی تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را به ما نشان دادند و به ما آموختند که در این مکتب تسلیم و تضرع بی‌معناست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام، این شهدا را مظلوم‌ترین و غریب‌ترین شهدا اما عزیزترین در نزد خدا معرفی کرد و گفت‌: ما در شناخت معرفت شهدا باید به این اصل دقت کنیم که مرام و مسلک شهدا جز عزت این ملت، اسلام و مسلمین نبوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارس‌آباد افزود: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی است با الهام از فرهنگ جهاد و شهادت می‌توانیم حماسه‌ای بی‌بدیل خلق کرده و دشمنان را در توطئه‌ها و ترفندها ناکام بگذاریم.

اسد‌زاده با یادآوری اینکه در حساس‌ترین مقطع ملت ما وفاداری خود را به نظام ولایی نشان داده و در دفاع از اسلام سرمایه جاودانه خلق کردند، تصریح کرد: عزتی که امروز شهدا نصیب این ملت کردند عزت روز‌افزونی است که در آن هیچگونه راه برگشت و اهمال و سستی وجود ندارد.

این مسئول با یادآوری اینکه جامعه اسلامی ما به وحدت عملی نیاز دارد، یادآور شد: وحدتی که سرشاخه آن پیشرفت و تعالی باشد وحدت عزت‌افزا و همراه با شکوه و جلال و جبروت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سالگرد تدفین شهدای گمنام در شهرستان مشگین‌شهر نیز یاد و خاطره پنج شهید گمنام این شهرستان گرامی داشته شد و امام جمعه این شهرستان نیز شهدای گمنام را سرمایه‌های معنوی یک جامعه و حکومت الهی یاد کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار بیان داشت: ما افتخار می‌کنیم که در مشگین‌شهر میزبان پنج شهید گمنامی هستیم که خداوند به برکت حضور آنها به این سرزمین به دید لطف و محبت نگاه می‌کند.

وی از شهدا به عنوان سند حقانیت و عزت این کشور یاد کرد و گفت: این سند تا زمانی که ملت ما در صحنه هستند ماندگار است.

انتهای پیام/62007/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول