اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش بابل:

شهدای گمنام سفیران غفلت‌زدایی هستند/ بابل 33 معلم شهید دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل گفت: شهدای گمنام سفیران غفلت‌زدایی جامعه هستند.

شهدای گمنام سفیران غفلت‌زدایی هستند/ بابل 33 معلم شهید دارد

عیسی لطیفی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: ما امروز میزبان دو گل پرپر شده جوانی هستیم که همانند جوانان بصیر امروزی مودب و متدین بودند و با تفکر ناب محمدی تمام هستی خود را برای زنده نگه داشتن اسلام فدا کردند.

وی افزود: شهدای گمنام آنقدر بلندطبع و بلندنظر بودند که حتی نام و نشان خود را لا به لای خاکریز گم کردند، شهدایی که در حین سربلندی غریب هستند.

لطیفی بیان داشت: ما امروز به نیابت از خانواده چشم به راه شهدا اشک می‌ریزیم و در مقابل آنها که در برابر مستکبران، چنگیز، هیتلر و یزیدیان زمان ایستادند، سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما تفکر مدرن اسلامی را که بر گرفته از تفکر ناب پیامبر و ائمه معصومین است را احیا کردند، اذعان داشت: شهدا سفیران غفلت‌زدایی جامعه و تاریخ انقلاب هستند و امروز آمدند تا بگویند از همه آمال و آرزوها دست کشیدند تا تفکر شیطانی از بین برود و در مقابل متجاوزان دهن‌کج به نظام بایستند تا ولایت علی(ع) احیا شود.

مدیر آموزش و پرورش بابل بیان داشت: بابل دارای 33 معلم شهید و 530 دانش آموز شهید است، وظیفه امروز ما حرکت در مسیر شهدا و توجه به آرمان‌های امام و شهداست تا در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

لطیفی تصریح کرد: شهدا یقین بدانند وصیت‌نامه‌های آنها سرلوحه زندگی ما خواهد بود و در مقابل شهدا عهد می‌بندیم که جز در مسیر رضای خدا قدم بر نداریم و به فضایل اخلاقی اسلامی پایبند باشیم.

انتهای پیام/86009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول