اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هشت کرج خبر داد

تعیین تکلیف زمین‌های بایر در کرج

شهردار منطقه هشت کرج از تعیین تکلیف زمین‌های بایر در کرج خبر داد.

تعیین تکلیف زمین‌های بایر در کرج

علی سعیدی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متأسفانه این گونه زمین‌ها محل تجمع زباله‌ها و خاک و نخاله شده بود که اعتراض شهروندان را ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در این راستا با جمع‌آوری خاک و نخاله از زمین‌های بایر سطح منطقه تابلوهای اعمال ماده 110 قانون شهرداری‌ها در این زمین‌ها نصب شده است.

این مسئول اظهارداشت: درصورت مراجعه مالکان زمین‌های بایر و درخواست محصور نمودن آن، شهرداری همکاری لازم را با مالکان خواهد داشت .

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج عنوان کرد: پس از نصب تابلوی اعمال ماده 110 قانون شهرداری‌ها در صورت عدم مراجعه مالکان، شهرداری نسبت به دیوار کشی و محصور کردن این زمین‌ها اقدام خواهد کرد.

*افزایش سرانه زمین بازی کودکان در منطقه 8 طی سال‌جاری

سعیدی‌کیا در ادامه سخنان خود از افزایش سرانه بازی کودکان در منطقه هشت طی سال‌جاری خبر داد و گفت: این مهم در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درباره توسعه فضای سبز منطقه دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس استانداردهای جهانی سرانه فضای بازی برای کودکان یک تا شش سال شش متر مربع است.

شهردار منطقه هشت کرج گفت: این در حالی است که فضای بازی برای این کودکان محدود است و با مقیاس استاندارد آن فاصله زیادی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مدیران شهری، شهروندان و مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج و با ایجاد بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای در این منطقه طی سال‌جاری شاهد رشد فضای بازی برای کودکان باشیم.

سعیدی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام عملیات بهسازی و پیاده‌روسازی خیابان سیدالشهدا(ع) در این منطقه خبر داد و بیان داشت: ارائه خدمات به مردم و توسعه خدمات رسانی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود.

وی افزود: عملیات بهسازی و بازسازی این خیابان در اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، که هم اکنون عملیات آن به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه 8 شهرداری کرج مقدار عملیات اجرایی در خیابان سیدالشهدا(ع) را 335 متر فلاور باکس و 670 متر مربع کفپوش اعلام کرد.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول