اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خبر داد

جمع‌آوری زباله در 2200 کیلومتر از راه‌های مازندران

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: 2 هزار و 241 کیلومتر مربع جمع‌آوری زباله و نخاله در حاشیه راه‌های اصلی در ایام نوروز برای زیباسازی انجام شد.

جمع‌آوری زباله در 2200 کیلومتر از راه‌های مازندران

عباسعلی نجفی مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از آنجا که مازندران همواره به عنوان یک استان پیشرو در زمینه جذب مسافر و گردشگر در طول سال به ویژه در تعطیلات نوروز بوده، پس وجود یک راه ایمن و زیبا به عنوان هدف اصلی همواره در سرلوحه کاری راه و شهرسازی استان بوده است.

وی افزود: از این رو با توجه به تعطیلات ایام نوروز طرح ضربتی پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌های اصلی استان از 20 اسفند سال گذشته به طور سراسری در سطح استان به اجرا درآمد که با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر راهداران با رضایت کاربران جاده‌ای همراه شد.

نجفی در ادامه یادآور شد: 2 هزار و 241 کیلومتر مربع جمع‌آوری زباله و نخاله در حاشیه راه‌های اصلی استان و همچنین 4 هزار و 854 کیلومتر شستشوی علائم از جمله اقدامات این اداره در ایام نوروز برای زیباسازی و پاک‌سازی حریم راه‌های استان بود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه پاک‌سازی حریم راه‌ها با مشارکت بخش خصوصی همراه بود، عنوان کرد: زیباسازی و پاک‌سازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ‌سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

وی تصریح کرد: در نوروز امسال با تلاش بی‌وقفه مجموعه همکاران اداره کل و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط توانستیم نقش کوچکی در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی در استان داشته باشیم و امیدواریم در سال جدید با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد سالی بدون سوانح رانندگی در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول