اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

فاطمه زهرا (س) سمبل عفاف و حجاب بود/ عفاف برتر از حجاب

امام جمعه گلپایگان گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) سمبل عفاف و حجاب بود و زنان و دختران ایران اسلامی باید زندگی این بانوی پاکدامن را معیار و الگوی خود قرار دهند.

فاطمه زهرا (س) سمبل عفاف و حجاب بود/ عفاف برتر از حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، امروز همزمان با سراسر کشور «همایش پیروان فاطمی حامیان ولایت» در شهرستان گلپایگان با حضور دختران دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

همایش سراسری عفاف و حجاب با حضور دختران محجبه و ولایت‌مدار گلپایگان درحالی که شعارهایی در حمایت از ولایت و سیره فاطمی سر می‌دادند از میدان 17 شهریور آغاز شد و پس از طی کردن از خیابان‌های اصلی شهر گلپایگان به سمت امام‌زادگان هفده‌تن با سخنرانی امام جمعه شهرستان و عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س) به پایان رسید.

امام جمعه شهرستان گلپایگان در این همایش گفت: عفاف برتر از حجاب است، چراکه در عفاف حجاب هم نهفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه عفت در گفتار، رفتار و برخورد با آحاد جامعه نمایان می‌شود، گفت: کسانی که با حجاب برتر در جامعه حضور پیدا می‌کنند از مصونیت بیشتری برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از عواملی که موجب می‌شود، آقایان به بیراهه کشانده شوند، بدحجابی بانوان باشد و اگر این معضل در جامعه برطرف شود، بسیاری از مشکلات و نابهنجاری‌ها و اضطراب‌ها نیز از جامعه رخت برمی‌بندد.

امام جمعه گلپایگان با تأکید بر اینکه زنان و دختران جامعه اسلامی باید از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) سمبل حجاب و عفاف، مادری نمونه برای فرزندانش و همسری بی‌همتا برای حضرت علی (ع) بود و دختران و زنان جامعه اسلامی باید فاطمه زهرا(س) را آنگونه که شایسته ایشان است، بشناسند و در زندگی از ایشان الگو بگیرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان از همه دانش‌آموزان خواست تا با مطالعه دقیق زندگی حضرت زهرا(س) دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و به سعادت ابدی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/63014/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول