اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت

توزیع کتاب پیام یاس نبوی در جاسک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک از توزیع کتاب «پیام یاس نبوی در شرح خطبه فاطمی (س)» و کتاب «حجاب، صدف ایمان» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در این شهرستان خبر داد.

توزیع کتاب پیام یاس نبوی در جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی ارشاد هرمزگان،‌ به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک با همکاری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و اداره اوقاف و امور خیریه اقدام به توزیع 500 جلد کتاب «پیام یاس نبوی در شرح خطبه فاطمی (س)» و کتاب «حجاب، صدف ایمان» در مدارس و بین شهروندان نمود. 

کاظم قاسم زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ضمن عرض تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه(س)، سیده زنان جهان از ازل تا ابد است و وظیفه کنونی ما این است که ابعاد وجودی ایشان را به جهانیان و به خصوص به زنان جهان بشناسانیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) چهره‌ای موفق و اسوه و الگو بوده و نخستین شهیده راه ولایت است و دفاع از حریم ولایت از ویژگی‎های بارز بانوی دو عالم بوده که بانوان امروز باید با پیروی از ایشان، در راه ولایت قدم بردارند و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‎ها و  ارزش‎های انقلاب اسلامی ببندند.

قاسم زاده هدف از توزیع کتاب را ترویج فرهنگ فاطمی و یکی از ضرورت‎های جامعه اسلامی برشمرد و بیان داشت: صدیقه طاهره (س) یک الگوی موفق برای زنان و مردان محسوب می‎شود که می‎توان از ایشان به عنوان الگویی نمونه در تمام عرصه‌ها نام برد که راه رستگاری و سعادتمندی در دنیا و آخرت الگوبرداری از اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول