اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی عنوان کرد

در صورت عدم اختصاص بودجه با مشکل مواجه می‌شویم

رئیس هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی گفت: در صورت عدم اختصاص بودجه و اعتبارات لازم، هیئت برای رسیدن به اهداف خود با مشکل مواجه می‌شود.

در صورت عدم اختصاص بودجه با مشکل مواجه می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا معراجی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به قهرمانی تیم تپانچه بادی بانوان استان در لیگ برتر کشور، رسیدگی و حمایت از این تیم از برنامه‎های اصلی هیات در سال جدید است.

علیرضا معراجی افزود: در صورت تصویب بودجه، تیم آقایان خراسان‎رضوی نیز در لیگ دسته دوم کشور شرکت می‎کند.

وی درباره برنامه‎های هیئت به منظور گسترش این رشته ورزشی در ارگان‎های مختلف در سال گذشته و سال جاری گفت: این هدف در سال 91 به خوبی انجام شد و در سال جدید نیز ادامه می‎یابد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی ادامه داد: در رابطه با عمومی کردن این رشته نیز با ارسال نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان درخواست آموزش ورزش تیراندازی به دانش آموزان به صورت رایگان با هدف استعدادیابی مطرح شد و در پی آن مدارس متقاضی در سال گذشته معرفی شدند که در سال جدید از سوی این هیئت آموزش داده می‌شوند.

معراجی با بیان اینکه تیراندازان خراسان‌رضوی از بهترین تیراندازان کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: هم اینک هیئت تیراندازی استان در هر سال یک یا دو تیرانداز مستعد را به جامعه تیراندازی کشور معرفی می‌کند.

وی از سفر اعضای هیئت تیراندازی استان به سایر شهرستان‌ها با هدف معرفی و گسترش این رشته ورزشی در سایر نقاط استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این روند در سال جدید نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول