اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار خبر داد

کسب 27 مدال برون‌مرزی توسط ورزشکاران جویباری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار از کسب 27 مدال برون‌مرزی توسط ورزشکاران جویباری در ترکیب تیم‌های ملی در سال 91 خبر داد.

کسب 27 مدال برون‌مرزی توسط ورزشکاران جویباری

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ورزشکاران ملی‌پوش جویباری در ترکیب تیم‌های ملی مختلف موفق به کسب 27 مدال المپیک، جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند.

وی افزود: از مدال‌های به‌دست آمده توسط ورزشکاران جویباری یک مدال المپیک، 14 مدال جهانی، چهار مدال آسیایی و هشت مدال بین‌المللی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار با اشاره به 18 عنوان مهم تیم‌های جویباری در لیگ استان عنوان کرد: ورزشکاران زن و مرد جویباری در رشته‌های کشتی، فوتبال، تکواندو، کاراته، پینگ‌پنگ، شنا، نجات غریق، دو و میدانی، همگانی و رزمی و ... موفق به کسب عنوان‌های مهم کشوری و استانی شدند.

دلیلی با اشاره به خارج شدن ورزش جویبار از حالت تک بعدی گفت: در حال حاضر ورزش جویبار متکی به رشته کشتی نیست و با توجه به فعالیت خوب رؤسا و ورزشکاران جویباری در کنار موفقیت ورزش کشتی به دیگر رشته‌های ورزشی نیز اهمیت داده می‌شود.

وی از موفقیت ورزشکاران جویباری در 18 رشته ورزشی خبر داد و یادآور شد: پنج پروژه ورزشی در روستاهای سراج محله، پهنامحله، کیامحله، آستانه سر و واسی‌کلا در دست اقدام است.

دلیلی درباره سرانه ورزشی جویبار گفت: در حال حاضر سرانه ورزش جویبار بالای یک متر مربع رسیده که از نظر استاندارد و شاخص تعیین شده جلوتر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار همچنین از فعالیت‌ها و موفقیت خوب ورزش بخش بانوان خبر داد و افزود: در سال گذشته ورزشکاران زن جویباری همچون مردان موفق به کسب مدال‌های متعدد کشوری و استانی شدند.

دلیلی با اشاره به حضور 30 ملی‌پوش جویباری در اردوی تیم ملی اظهار داشت: از این تعداد، 15 ملی‌پوش در اردوی ثابت تیم‌های ملی در کشور بودند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار از صعود تیم مقاومت و شهرداری به لیگ برتر فوتبال و فوتسال استان گفت: در رشته‌های رزمی، تکواندو و پینگ‌پنگ برای نخستین بار ورزشکاران جویباری موفق به کسب مدال جهانی شدند.

وی درباره مهم‌ترین برنامه ورزشی جویبار در سال 92 افزود: توسعه و ترویج ورزش همگانی، فعال‌سازی شورای ورزشی روستاها، برنامه‌ریزی بخش جوانان، توسعه و ترویج منش پهلوانی، سازماندهی هیئت‌های ورزشی، توجه به ورزش روستاها و همچنین توجه به رشته‌های پایه و مادر در اولویت ورزش جویبار در سال 92 است.

دلیلی در پایان با تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان به ورزش جویبار خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران جویباری در رقابت‌های مختلف از مسئولان انتظار حمایت بیشتر در بخش اعتبارات و بودجه را داریم.

انتهای پیام/86005/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول