اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی قم:

تیراندازان قمی در لیگ سلاح‌های بادی رقابت می‌کنند

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: در صورتی که امکانات فراهم شود امسال در مسابقات لیگ سلاح‌های بادی تیراندازی کشور شرکت خواهیم کرد.

تیراندازان قمی در لیگ سلاح‌های بادی رقابت می‌کنند

حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: مشکلات مالی و همچنین نداشتن امکانات، فرصت‌های زیادی را برای توسعه رشته ورزشی تیراندازی در سال قبل از ما گرفت اما امیدوارم در سال جدید با محدودیتی مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: تیراندازی قمی استعدادهای بسیار خوبی دارد و در صورتی که واقعا از نظر امکانات و تجهیزات این رشته ورزشی مجهز شویم؛ مطمئنم که می‌توانیم در کشور در هر دو بخش تیراندازی مردان و بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر همواره تیراندازی قم در مسابقات لیگ‌های تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه بادی کشور حضور داشته است و ان‌شاءالله امسال نیز حضور مستمری در این رقابت‌ها خواهیم داشت.

وی یادآور شد: به محض مشخص شدن زمان و نحوه برگزاری پیکارهای لیگ تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان و همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور برای حضور در آنها برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مهره‌ساز در ادامه به فراخوان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی مردان و زنان کشور اشاره کرد و افزود: فدراسیون تیراندازی کشورمان از تیم‌های تیراندازی علاقمند و زیرپوشش هیئت‌ها و باشگاه‌ها به منظور حضور در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است.

وی تصریح کرد: در واقع این هفتمین دوره مسابقات لیگ‌های تیراندازی در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی باشگاه‌های کشور در مسافت 10 متر است که فدراسیون تیراندازی از استان‌های مایل به شرکت در این دوره برای ثبت‌نام دعوت به عمل آورده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: البته فدراسیون تیراندازی برای تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها شرایطی را نیز در نظر گرفته است که یکی از آنها داشتن توانایی لازم به منظور تامین منابع مالی است که امیدوارم از این نظر بتوانیم به موقع به شرایط مطلوب برسیم.

وی یادآور شد: همچنین برخورداری از سالن مناسب سلاح‌های بادی با داشتن حداقل 12 خط، سلامت کامل سیستم‌های سیبل‌کش، روشنایی، خنک‌کننده یا گرم‌کننده و دیگر تجهیزات مرتبط یکی دیگر از شرایط در نظر گرفته شده است که از این نظر مشکل خاصی نداریم.

مهره‌ساز ابراز داشت: همچنین تمام هزینه‌های مربوط به قرارداد با تیراندازان، مربیان، سرپرستان، تمرینات، اعزام و یک نوبت میزبانی شامل خوابگاه، غذا و سالن بر عهده تیم‌های شرکت‌کننده و برگزاری فنی مسابقات از وظایف سازمان لیگ اعلام شده است.

انتهای پیام/2258/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول