اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

جلوگیری از تیراندازی در عروسی‌ها در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از برخورد جدی این نیرو با سنت غلط تیراندازی در عروسی‌ها طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جلوگیری از تیراندازی در عروسی‌ها در کازرون

محسن سروقد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: تیراندازی در مجالس جشن و شادی به ویژه در عروسی‌ها که با تلاش‌های انجام گرفته کاهش چشمگیری داشته، اما از گوشه و کنار این شهرستان همچنان بر قربانی شدن عده‌ای به خاطر برپایی این سنت غلط گزارشاتی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: پاسخگوی اصلی در این راستا بانیان مجالس (عروس و داماد) هستند و برابر هماهنگی انجام گرفته با مقامات قضایی و امنیتی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کازرون تصریح کرد: تیراندازی در مراسم جشن و شادی هرچند به صورت هوایی صورت می‌گیرد، اما خواه ناخواه گلوله رها شده از اسلحه پس از طی مسافتی به زمین برمی‌گردد و باعث مجروحیت و حتی مرگ اشخاص می‌شود.

سروقد ادامه داد: به طور مکرر در مواردی مشاهده شده که در فاصله دورتر از محل تیراندازی افرادی دچار مجروحیت و یا مرگ شده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: در سال گذشته چهار عروسی در شهرستان کازرون بر اثر تیراندازی به عزا تبدیل و منجر به فوت یک نفر و مجروحیت پنچ نفر دیگر شد و در نوروز امسال نیز وقوع این گونه حوادث تأسف‌بار نیز ادامه یافت.

فرمانده نیروی انتظامی کازرون در پایان از تمام اقشار مردم، بزرگان، ریش‌سفیدان و اعضای شورای محل این شهرستان خواست که در راستای کنار گذاشتن این سنت غلط و بسیار خطرناک اقدام و با نیروی انتظامی همکاری کنند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول