اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در بین چهار تیرانداز برتر کشور

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

ساسان رضوی‌مشعوف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره دعوت خود به اردوی تیم ملی ایران اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی با کمان آذربایجان یادواره شهید مهدی باکری و انتخابی تیم ملی، با حضور 126 کماندار در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و زنان در شهر تبریز برگزار شد.

وی افزود: تیم همدان تنها با شرکت خود بنده در این مسابقات حضور داشت که توانستم با قرار گرفتن در بین چهار تیرانداز برتر کشور به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدم.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان درباره عملکرد این هیئت در سال 91 اظهار کرد: شرکت در لیگ برتر تیراندازی با کمان که باعث جذب استعدادهای مختلف در این رشته شده است از مهم‌ترین عملکردهای ما در سال 91 بوده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی و نبود اسپانسر در سال 91 ادامه داد: متأسفانه ما از نظر اسپانسر در استان دچار مشکل هستیم و اگر حامی مالی پیدا شود که هزینه‌های تیم را پرداخت کند قطعاً با شرایط و نتایج بسیار بهتری در این مسابقات شرکت خواهیم کرد تنها حامی ما در جهت اعزام تیم‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان بوده که بیش از این نیز در توان این اداره نیست.

رضوی‌مشعوف درباره تعداد ورزشکاران سازمان ‌یافته شده در استان یادآور شد: در بخش آقایان نزدیک به 50 نفر تیرانداز داریم که به صورت مداوم تمرین می‌کنند، در بخش بانوان هم 20 نفر ورزشکار سازمان یافته داریم که فعالیت دارند.

وی با اشاره مشکلات سخت‌افزاری در این رشته بیان کرد: نبود سایت اختصاصی باعث بروز مشکلاتی برای ما شده که در این راستا باید یک زمین اختصاصی در همدان ایجاد شود چون در تابستان و زمستان در ورزشگاه شهید بهشتی تمرین می‌کنیم.

وی با تبریک سال نو خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که سال 92 برای مجموعه خبرگزاری فارس و ورزش استان سال بسیار پر باری باشد.

انتهای پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول