اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه:

شرایط اقلیمی یزد شباهت زیادی با محل برگزاری مسابقات آسیایی دارد

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه ایران با ابراز رضایت از اردوی این تیم در استان یزد گفت: تیم از نظر آمادگی شرایط مطلوبی دارد و اعضای تیم از هر نظر آماده هستند.

شرایط اقلیمی یزد شباهت زیادی با محل برگزاری مسابقات آسیایی دارد

محمد منصور‌ زاده امروز در حاشیه تمرین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول اردوی تیم ملی و راهیابی 10 نفر به مرحله دوم اردو، کار تمرین تیم ملی از شانزدهم فروردین ماه در استان یزد آغاز شد.

وی ادامه داد: در مراحل تست‌گیری فنی اردوی تیم ملی در یزد، چهار نفر از ورزشکاران از کادر اعزامی به مسابقات آسیایی جدا شدند و در نهایت شش نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

منصور زاده زمان برگزاری مسابقات آسیایی را هفتم اردیبهشت اعلام کرد و افزود: تیم ملی برای هفتمین مرحله در این مسابقات شرکت می‌کند و ورزشکاران و کادر فنی تیم سوم اردیبهشت ماه به فیلیپین اعزام خواهند شد.

وی رقبای تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها را کشورهای چین، قزاقستان، ژاپن، ازبکستان و کره خواند و بیان داشت: رقبای ایران دارای امکانات پیشرفته‌تری هستند و اردوها آمادگی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران به سبب کمبود امکانات و نداشتن اعتبارات کافی اردوی آمادگی خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کرد اما با این وجود برای شرکت در مسابقات آمادگی کامل دارد.

منصورزاده جایگاه تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه جمهوری اسلامی در آسیا را رده ششم اعلام کرد.

وی پیرامون انجام تمرینات تیم ملی در استان یزد و شرکت در مسابقات سوبیک فیلیپین عنوان کرد: استان یزد از نظر جوی شرایط مناسبی داشته و از این لحاظ با فیلیپین و سواحل سوبیک که میزبان مسابقات است تشابه دارد.

سرمربی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی تمرینات خوبی را در استان یزد پشت‌سر گذاشته و با شرایطی که استان یزد دارد و حمایت همه جانبه هیئت سه‌گانه استان توانستیم آمادگی ورزشکاران را به 100 درصد برسانیم.

وی اسامی نفرات اعزامی تیم ملی برای مسابقات سوبیک فیلیپین را سلمان تیموری، نوید سلیم‌پور، احسان امینیان، مهدی رحمتی، سامان مالمیر و مسعود علیزاده اعلام کرد.

منصورزاده همچنین پیرامون حضور دو ورزشکار یزدی در تمرینات اردوی تیم ملی گفت: دو ورزشکار یزدی به لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و به نظر من لیاقت عضویت در تیم ملی را دارند اما متاسفانه در تست‌های فنی پاسخگوی تیم ملی نبودند و از حضور در مسابقات آسیایی حذف شدند.

انتهای پیام/90004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول