اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری:

دستگاه‌های کاهش مصرف برق مورد تایید شرکت برق نیستند

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های کاهش مصرف برق مورد تایید این شرکت نیستند و استفاده از این وسایل مجاز نبوده و با فروشندگان آن‌ها برابر مقررات برخورد می‌شود.

دستگاه‌های کاهش مصرف برق مورد تایید شرکت برق نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این شرکت اظهار داشت: به تازگی افرادی سودجو با روش‌های مختلف از جمله تبلیغاتی از جمله تماس تلفنی، ارسال پیام کوتاه، پخش بروشور، مراجعه حضوری و تبلیغات رسانه‌ای اقدام به فروش دستگاه‌هایی تحت عنوان کاهنده مصرف برق کرده‌اند.

وی ادامه داد: این فروشندگان مدعی صرفه‌جویی با عناوین مختلف از جمله داشتن تأییدیه وزارت نیرو و یا شرکت توانیر، حمایت دولت یا تخصیص یارانه و مجوز از قوه قضائیه هستند که در واقع با چنین عناوینی اقدام به سودجویی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: به اطلاع همه مشترکین محترم برق می‌رساند وزارت نیرو و شرکت توانیر هیچ نوع دستگاه کاهنده مصرف برق را تأیید نکرده و استفاده از این وسایل مجاز نیست و در صورت استفاده و ایجاد هر گونه ضرر و زیان به انشعابات برق مشترکین، شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری هیچگونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

وی از مشترکین توزیع برق چهارمحال و بختیاری درخواست کرد: در این خصوص آگاهی لازم را داشته باشند، و جهت کسب هرگونه اطلاعاتی در خصوص برق با تلفن سه رقمی و شبانه روزی 121 تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

وی یادآور شد: در صورتی که هرگونه ضرر و خسارتی از عملیات فریبکارانه فروشندگان مذکور، متوجه شرکت توزیع برق شود و یا افراد موصوف به هر نحوی از انحاء با انجام عملیات فریبکارانه از عنوان یا آرم شرکت‌های برق استفاده کرده و یا اقدام به جعل هرگونه گواهی و تائیدیه از وزارت نیرو و شرکت توانیر کنند، علاوه‌بر قابل پیگرد بودن موضوع از جنبه مجازات‌های مقرر در مقررات ثبتی، فعل ارتکابی از مصادیق جرم جعل نیز خواهد بود.

‌انتهای پیام/68001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول