اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منابع انسانی شرکت برق سمنان خبر داد

اجرای 15 هزار نفرساعت برنامه‏های آموزشی در صنعت برق سمنان

سرپرست منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای حدود 15 هزار نفرساعت برنامه‏های آموزشی در صنعت توزیع برق سمنان خبر داد.

اجرای 15 هزار نفرساعت برنامه‏های آموزشی در صنعت برق سمنان

محمدحسین نجم‏الدین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در سال گذشته، 14 هزار و 955 نفرساعت دوره، همایش و کارگاه‏های آموزشی و تخصصی برای کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به اجرا درآمده است.

وی گفت: اجرای برنامه‏های آموزشی برای همکاران در راستای طرح جامع آموزش کارکنان و ارتقای سطح علمی و آگاهی آنان در عرصه‏های مختلف علمی و پژوهشی انجام شده است.

سرپرست منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این‏که در سال قبل 27 دوره آموزشی برای همکاران این شرکت برگزار شده است، اعلام داشت: این دوره‏ها برای 371 نفر و به میزان 13 هزار و 923 نفر ساعت طی شده است.

وی افزود: با همکاری و مشارکت برخی موسسات علمی و آموزشی و شرکت‏های فنی، 15 عنوان همایش و کارگاه آموزشی و تخصصی در قالب یک هزار و 32 نفر ساعت نیز در سمنان عملیاتی شده است.

نجم‌الدین اضافه کرد: در زمینه اجرای برنامه‏ها و کارگاه‏های آموزشی و حضور کارکنان در همایش‏های علمی و تخصصی برق به نسبت سال 90 به میزان 5/11 درصد رشد داشتیم.

سرپرست منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همچنین اظهار داشت: در سال قبل، 75 نفر کارآموز از مراکز آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی به این شرکت معرفی شدند و در واحدهای فنی، اداری، مالی و خدمات مشترکان این شرکت دوره‏های کارآموزی را طی کردند.

انتهای پیام/2249/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول