اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان خبر داد

تحقق 62 درصدی تصمیمات دولت در صنعت توزیع برق سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: اجرای مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان سمنان در حوزه صنعت توزیع برق، 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تحقق 62 درصدی تصمیمات دولت در صنعت توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده اظهار داشت: طرح‏های اصلاح و بهینه‏سازی تاسیسات توزیع برق در طول سال‏های 1390 تا 1392 با اعتباری معادل 120 میلیارد ریال به عنوان مصوبه دور سوم سفر استانی دولت به سمنان در سطح شبکه‏های توزیع برق استان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به این شرکت در بخش اصلاح و بهسازی شبکه‏های توزیع برق، در سال‏های 90 و 91 مبلغ 74 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‏گذاری شده و تا پایان امسال کل مصوبه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این‏که این شرکت در دور دوم سفر هیئت دولت به استان فاقد مصوبه بوده است، یادآور شد: برای دور اول سفر هیئت دولت و برای سال 87، طرح اصلاح و بازسازی شبکه‏های توزیع برق روستایی استان با حجم اعتباری به میزان 25 میلیارد و 900 میلیون ریال به عنوان مصوبه صنعت توزیع برق مطرح شد که ظرف همان سال تمامی طرح های مورد نظر اجرایی شده است.

موسوی‏زاده با ابراز این‏که از ابتدای سال 84 تاکنون یک میلیون و 591 هزار متر خطوط 20 کیلوولت در استان احداث شده است، گفت: مقدار 462 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی هم دایر و بهره‏برداری شده است.

وی با بیان این‏که از زمان شروع فعالیت دولت‏های نهم و دهم تا به حال یک هزار و 928 ایستگاه توزیع برق در استان برقرار شده، افزود: ظرفیت افزایش یافته این پست‏ها 361 هزار کیلوولت آمپر است.

بر اساس برنامه‏ریزی‏‏های صورت گرفته، صد و یکمین سفر استانی رئیس جمهور، پنج‏شنبه این هفته به استان سمنان انجام می‏شود.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول