اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ایمنی توزیع برق استان سمنان خبر داد

کاهش شدت حوادث در صنعت برق استان سمنان

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: میزان شدت حادثه در واحدهای اجرایی و عملیاتی صنعت توزیع برق استان سمنان کاهش یافت.

کاهش شدت حوادث در صنعت برق استان سمنان

رحمت‏الله همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: تعداد حوادث سال گذشته، 14 مورد و مربوط به شرکت‏های خدماتی و پیمانکاری بوده و خوشبختانه همه آنها، به خیر گذشته است.

وی گفت: میزان شدت حادثه در سال 90، 6/6 بوده و این میزان در سال 91 به 388 هزارم تقلیل یافته است.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرای مستمر برنامه‏ها و جلسات آموزش ایمنی بین کارکنان و پرسنل شرکت‏های پیمانکار اشاره کرد و بیان داشت: در سال 91 به میزان 4 هزار و 554 نفر ساعت کارگاه و جلسات آموزشی تخصصی، فنی و عمومی در بخش ایمنی اجرایی شده است.

وی با عنوان این‏که اولین خطا در کار با شبکه‏های برق به عنوان آخرین اشتباه محسوب می‏شود، تصریح کرد: در راستای انسجام و ارتقای هر چه بیشتر سطح برنامه‏های آموزش ایمنی، تعداد 59 جلسه با حضور مسئولان، سرپرستان، کارشناسان ایمنی و همکاران واحدهای اجرایی شرکت برگزار شده است.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق استان سمنان همچنین خاطرنشان ساخت: اهداف، راهبردها و برنامه‏های ایمنی در جلسات کمیته عالی ایمنی شرکت تصویب و به واحدهای اجرایی ابلاغ می‏شود و در سال قبل، 12 جلسه این کمیته تشکیل که با 89 مورد ابلاغ مصوبه همراه بوده است.

انتهای پیام/2249/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول